וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירון לו: "קיירי בלתי עציר". אירווינג: "זה בסך הכל כדורסל"

מאמן קליבלנד כבר מחכה לפגוש את שחקנו לשעבר בלילה שבין שלישי ורביעי והתייחס גם לאפשרות שלברון ייעדר: "העונה נסתדר יותר טוב בלעדיו". רכז הסלטיקס יודע: "אי אפשר לחסום את הרעשים"

קיירי אירווינג בוסטון סלטיקס. AP
במרכז העניינים. אירווינג/AP

עונת ה-NBA תצא מחר בלילה (בין שלישי לרביעי) לדרך עם מפגש מרתק בין בוסטון וקליבלנד, שהופך מרתק עוד יותר העונה, כמובן, בשל הטרייד הגדול שהתרחש מוקדם יותר הקיץ. "זה משחק אחד", התעקש טיירון לו. "אני יודע ששתי הקבוצות רוצות לפגוש אחת את שנייה, אבל בסופו של דבר לא זוכים באליפות במשחק הראשון. קיירי עדיין בלתי עציר. הוא עדיין אותו שחקן, פשוט בקבוצה אחרת. אין לו חולשות התקפיות".

עדיין לא ברור האם לברון ג'יימס שנקע את הקרסול במחנה האימונים יתלבש למשחק. לטענת לו, בניגוד לשנים עברו, הפעם קליבלנד ערוכה יותר להסתדר ללא הכוכב הגדול שלה. "העונה נהיה טובים יותר", אמר. "יש לנו הרבה חלקים שונים. אנחנו עמוקים, יש לנו שחקנים מגוונים".

ג'יי קראודר שיפגוש את האקסית אמר: "עברתי את זה, עברתי הלאה. אני עם חבורת שחקנים נהדרת שעובדת קשה מאוד מהיום הראשון וכיף להיות פה. כמובן שברגע הטרייד הייתי בשוק, אבל עברתי הלאה".

קווין לאב כבר מחכה למפגש עם קיירי אירווינג: "אהבתי לשחק איתו, שנאתי לשמור עליו באימונים, ואני בטוח שביום שלישי זה לא יהיה אחרת. ננסה לנצח, לא משנה מי יהיה מולנו ובאיזו תלבושת. זה מוסיף עוד שכבה ליריבות שלנו עם בוסטון".

עוד בנושא:

עומרי כספי בספק לפתיחת העונה, סטיב קר: "הוא יהיה טוב מאוד עבורנו"
קווין דוראנט: "יאניס אנטטוקומפו יכול להיות השחקן הגדול אי פעם"
מחממים את הפרקט: כל הכתבות לקראת פתיחת העונה

טיירון לו מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
ערוך טוב יותר להסתדר ללא לברון העונה. טיירון לו/AP

גם אירווינג עצמו מתעקש שמדובר בעוד משחק, ותגובת הקהל בקליבלנד לא תשפיע עליו. "זה בסך הכל כדורסל, זה הכל". "אני נלהב ונרגש, אבל כל מה שמעבר לזה נוצר בחוץ. זה לא מטריד אותי, כי אם כן, הייתי מקשה על החברים שלי לקבוצה ויוצר הסחות דעת. כבר הייתי במשחק 7 בגמר. אי אפשר לחסום את הרעשים, הם יהיו שם בין אם תרצה בהם או לא". אל הורפורד סיפר: "הוא מתייחס לזה כמו כל כל משחק אחר ומבין מה אנחנו צריכים לעשות כקבוצה".

מי שלא ישחק מחר הוא מרכוס מוריס הפצוע בברכו, שייעדר עוד כשבוע. עדיין לא ברור מי יפתח בחמישייה של בראד סטיבנס, ולא מן הנמנע שיהיה זה ג'ייסון טייטום שיצרף לקיירי אירווינג, ג'יילן בראון, גורדון הייוורד ואל הורפורד .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully