וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "פספסנו שתי נקודות חשובות". שרצקי: "האסלביינק לא פלופ"

16.10.2017 / 8:51

בקבוצה הצפונית התאכזבו מכמות ההחמצות בתיקו המאופס מול בני סכנין: "כדי להיות בצמרת חייבים לנצח משחקים כאלו". הבעלים התרשם לחיוב משחקן הרכש ההולנדי שנכנס כמחליף במחצית השנייה

שחקן בני סכנין מארון גנטוס עם שחקן עירוני קרית שמונה שובל גוזלן. סוכנות ג'יני
"שובל עוד יתן הרבה". גוזלן/סוכנות ג'יני

תחושת החמצה גדולה בקרב אנשי ושחקני עירוני קרית שמונה לאחר התיקו המאופס עם בני סכנין אמש. בקרית שמונה התאכזבו מאוד מכמות ההחמצות הגדולה "אלו שתי נקודות חשובות שפספסנו", אמר שחקן בקבוצה. "כדי להיות בצמרת העונה משחקים כאלה חייבים להיגמר עם ניצחון שלנו".

בסיום המשחק נכנסו איזי שרצקי וחיים סילבס לחדר ההלבשה של השחקנים ואף שוחחו ביניהם. המאמן ניסה לעודד את השחקנים ואמר להם: "שיחקנו טוב אבל לפעמים מעשרה מצבים אתה לא כובש ויש משחקים שממצב אחד אתה כובש פעמיים". שרצקי היה מאוכזב אף הוא מכמות ההחמצות.

מי שזכה למירב החיזוקים היה שובל גוזלן שהחמיץ פנדל ועוד כמה מצבים קורצים כאשר גם הקהל שהגיע עודד אותו דקות אחרי המשחק. "שובל נתן לנו כבר המון ועוד ייתן הרבה", אמר גורם בקבוצה, "יש ימים כאלה שכלום לא נכנס פשוט".

לצד תחושת ההחמצה בקרית שמונה משוכנעים שיש להם קבוצה חזקה שתדבר העונה חזק במאבק על הפלייאוף העליון. בקרית שמונה החמיאו מאוד לזרים וציינו לחיוב את היכולת צמד הבלמים (קרלוס קוויאר ומרכוס דיניז) והקשר אפונסו טיירה.

עוד בנושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ובני סכנין נפרדו ב-0:0
קוסטדינוב לצוות המקצועי של מכבי חיפה: מעדיף לשחק כקשר אחורי
שובל גוזלן: "יש תחושת החמצה, אני מבואס. לא אשן ביומיים הקרובים"

בעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי. קובי אליהו
שוחח עם סילבס. שרצקי/קובי אליהו

שרצקי בחר להחמיא דווקא לנייג'ל האסלביינק ששותף כמחליף במשחק במחצית השנייה. "ברבע שעה שהוא שיחק הוא היה הכי טוב על המגרש", אמר הבעלים בסיום המשחק בשיחת מסדרון. לדברי שרצקי: "שחקן שכובש 11 שערים בהולנד לא יכול להיות פלופ. נקווה שהוא ייכנס לעניינים כי הוא מצוין". גם יתר הצוות אהב את היכולת של ההולנדי כשנכנס והוא צפוי לחזור להרכב במשחקים הבאים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully