וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוניס: "מה שספאחיה עשה זה בושה וחרפה, מעולם לא ראיתי מאמן נוהג כך"

16.10.2017 / 9:09

יו"ר בני הרצליה תקף את מאמן מכבי תל אביב אחרי התקרית בסיום המשחק בין הקבוצות: "דיוויד פדרמן הודה בפני שספאחיה טעה, הייתי מצפה ממכבי תל אביב להכניס את ספאחיה לחדר ולהודיע לו שבפעם הבאה שזה קורה, הוא לא מאמן אותם"

ברני ארדוב

בני הרצליה רשמה אמש (ראשון) את הפסד הליגה הראשון שלה לעונת 2017/18 כשהובסה ביד אליהו 80:61 למכבי תל אביב במסגרת המחזור השני בליגת העל. אלא שעם כל הכבוד לתוצאת הסיום ולהפסד הבכורה של השחקנים של מיקי גורקה, המשחק כולו ייזכר בשל מה שקרה בשניית הסיום. בתוצאת 61:77 לזכות מכבי תל אביב גארד הצהובים פייר ג'קסון התכוון לכדרר את הכדור עד לסיום, אלא שמאמן הקבוצה נבן ספאחיה סימן לו ללכת לכיוון הסל, דבר שלא מקובל כיום בכדורסל העולמי. ג'קסון נעצר בעבירה על ידי שחקני הרצליה, ומיד החלה מהומה על הפרקט במהלכה אמר טוריאן גרין מספר דברים לעבר מאמן הצהובים. במהלך המהומה אף לקח מאמן הרצליה מיקי גורקה פסק זמן והודה כי מעשה ספאחיה הכעיס אותו.

בהרצליה נדהמו לשמוע אחרי המשחק כי ספאחיה מצדיק את דבריו ומוסיף טענות כלפיהם, וזאת לאחר שחלק מראשי מכבי תל אביב הודו בפניהם כי עשה טעות. "מה שספאחיה עשה זה בושה וחרפה, בשום מקום בעולם, לא ב-NBA ולא באירופה ולא בשום מקום אחר, לא ראיתי מאמן שנהג בצורה כזאת", אמר יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס הבוקר לוואלה! ספורט. "הדבר היותר חמור זה התגובה אחרי המשחק, במקום להגיד טעיתי ולהתנצל על מה שקרה ולסיים את הסיפור, הוא עוד מצדיק את עצמו במה שהוא עשה. אם ראשי מכבי תל אביב באמת גיבו אותו בעניין הזה, הם צריכים להתבייש להם. מועדון בסדר גודל של מכבי תל אביב, הייתי מצפה ממנו להכניס את ספאחיה לחדר, ולהודיע לו שבפעם הבאה שזה קורה הוא לא מאמן את מכבי תל אביב. דיברתי עם דיוויד פדרמן והוא הודה בפניי שספאחיה טעה, אז אני לא יודע למה קוראים שראשי מכבי תל אביב אומרים שגיבו אותו".

עוד בנושא:

במכבי תל אביב כועסים על בני הרצליה: "לא ייתכן ששחקן יתקיף מאמן"
תקרית בין נבן ספאחיה לבני הרצליה, מיקי גורקה: "הוא עצבן אותי"
ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 61:80 את בני הרצליה

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
זעם גדול בהרצליה. ספאחיה/ברני ארדוב

בהרצליה רשמו דווקא משחק לא רע במשך שלושה רבעים ושלטו בהתמודדות, עד לקריסה במהלך הרבע האחרון שגמרה את הסיפור. הקבוצה תצא מחר להונגריה לקראת המשחק הראשון בשלב הבתים ביורופקאפ נגד אלבה פהראוור, אלופת הונגריה, וביום ראשון הבא תקיים משחק ליגה חשוב בבית נגד הפועל חולון. משחק הגביע של הרצליה נגד מכבי קרית גת נדחה בשלב הזה לתאריך שטרם נקבע.

בהרצליה ביטלו השבוע את הכרטיס הכפול של די ג'יי שארפ עם הפועל כפר סבא, לאחר שגילו כי חזרתו של אור לאומי, שמושבת מפעילות כבר כחצי שנה מאז שחלה במחלת הנשיקה, מתעכבת.

עוד באותו נושא

במכבי תל אביב כועסים על בני הרצליה: "לא ייתכן ששחקן יתקיף מאמן"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully