וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מתמוגגים מה-3:6 של ולנסיה: "משחק מטורף, הכי טוב של העונה"

ולנסיה הרשימה עם שישייה אדירה ושערים מרהיבים, עיתוני ספרד יוצאים מגדרם, אבל המאמן מרסלינו הודה שפחד לראות את בטיס חוזרת מ-4:0 ל-4:3 תוך חמש דקות: "לעזאזל, אני כבר מבוגר"

יח"צ - חד פעמי

ולנסיה עלתה אתמול (ראשון) למקום השני בליגה הספרדית אחרי תצוגת כדורגל מרשימה. העטלפים הביסו 3:6 את בטיס במשחק החוץ הקשה, והשלימו רצף נהדר: בארבעת המשחקים האחרונים שלה ולנסיה כבשה לפחות שלושה שערים (שישה מול בטיס, שלושה מול בילבאו, שלושה מול סוסיאדד וחמישה מול מלאגה, ואתמול הם עשו את זה במשחק שכל מי שצפה בו התמוגג גם מדרמה וגם משערים מרהיבים. ולנסיה הוליכה 0:4 עד הדקה ה-79, בטיס (שהגיעה למשחק בכושר טוב מאוד) צימקה ל-4:3 תוך חמש דקות, אבל האורחים סיימו את המשחק עם בליץ והשלימו שישייה במה שהוגדר בספרד כ"המשחק הכי טוב של העונה".

"ולנסיה חוזרת", נכתב ב"מארקה", "הקבוצה הפגינה את עוצמתה במשחק שהיה רכבת הרים רגשית, עם עליות וירידות, אבל עכשיו אוהדי ולנסיה יכולים שוב לפנטז על מאבק על תארים, ולהעז להיצמד לגדולות". ב"מונדו דפורטיבו הגדירו את המשחק כ"אפי", בעוד ב"אס" הגדירו את הערב כ"משחק מטורף", שבו "ולנסיה הוכיחה שלמרות השיגעון, היא לא בדיחה, היא רצינית מאוד. יש לה מאמן טוב ושחקנים טובים, אבל מעל הכל, יש לה קבוצה טובה".

מאמן הקבוצה מרסלינו אמר בסיום: "תמיד בטחנו בחלוצים שלנו ובקבוצה שלנו, יש לנו שחקנים שיכולים לייצר הרבה בעיות ליריבה. נכון שאנחנו חייבים לשכוח את מה שהיה בין הדקות ה-79 ל-84, אבל אבל אנחנו קבוצה שגודלת ומתפתחת, ועלינו להימנע ממצבים מפחידים כאלה, כי המאמן כבר איש מבוגר. עם תשעה שערים זה נראה תוצאה של טניס, אבל זה לא היום הכי מאושר שלי, זה רק עוד צעד חשוב, במפגש מול קבוצה מצוינת. יש לנו שחקנים נהדרים ומנטליות נהדרת. עכשיו עלינו להתכונן למפגש מול עוד קבוצה גדולה כמו סביליה". מרסלינו נשאל עד כמה הוא פחד מ-1 עד 10 כשבטיס צימקה, וענה: "לעזאזל, 10". המאמן הוסיף ש"זה בלתי אפשרי להיאבק מול ברצלונה וריאל על התואר, אנחנו פשוט צריכים להמשיך לצמוח ולהתפתח".

עוד בנושא:

המרעננת הרשמית של ספרד: ולנסיה הביסה 3:6 את בטיס במשחק משוגע
סוארס ופיקה הרגיזו את אתלטיקו, סימאונה: "מסי היה יוצא מהכלל"
זידאן ניצח במשחקו ה-100 בריאל מדריד: "חשוב שרונאלדו הבקיע"

"מארקה" מדווח על ה-3:6 של ולנסיה. סריקה,
כותרת המשחק ב"מארקה"/סריקה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וב"מונדו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully