וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי בספק לפתיחת העונה, סטיב קר: "הוא יהיה טוב מאוד עבורנו"

לא ברור האם הישראלי שסובב את הקרסול בטרום העונה יהיה כשיר ליוסטון, אך בתקשורת מחמיאים לו וכך גם מאמנו ("מתאים למה שאנחנו עושים") וסטף קרי: "השתלב בצורה חלקה, זה בונוס ענק"

צילום מסך

עדיין לא ברור האם עומרי כספי יעמוד לרשותו של סטיב קר במשחק פתיחת העונה של גולדן סטייט, בלילה שבין שלישי לרביעי מול יוסטון. הישראלי שסובב את הקרסול במשחק טרום העונה מול סקרמנטו ערך היום (שני) אימון חלקי ובדומה לאנדרה איגודאלה, שסובל מכאבי גב, שיתופו במשחק המסקרן מוטל בספק. שון ליבינגסטון החולה לא התאמן אך אמור לשחק.

השבוע נזכר כספי במשחק הבכורה שלו בניו אורלינס, שבדיעבד גם היה המשחק האחרון שלו בפליקנס. הפורוורד שבר את האצבע, נחתך, הוחתם על ידי מינסוטה ולבסוף גם ממנה לא קיבל חוזה חדש - מה שסלל את דרכו לאלופת ה-NBA. "זה היה מאוד מתסכל", אמר על הפציעה, "זה היה קשה. בכל פעם שהרגשתי שדברים מתחילים להסתדר, משהו השתבש. אבל היי, הכל קורה מסיבה מסוימת. אני שמח שאני כאן עכשיו".

"אחרי שהרשים את המאמנים בטרום העונה, כספי צפוי לקבל דקות משמעותיות", נכתב עליו ב-SFGATE. "הדקויות שלו - לנוע בלי הכדור, לחסום, לחתוך לטבעת - הופכות אותו לשחקן אידיאלי בשיטה החופשית של סטיב קר". המאמן עצמו אמר על הישראלי: "הוא מתאים לכל מה שאנחנו עושים. הוא חותך, הוא מוסר, הוא רואה את המשחק בזמן שהוא קורה. הוא יהיה טוב מאוד עבורנו".

הישראלי סחט מחמאות גם מסטפן קרי, שאמר: "הוא השתלב בצורה חלקה מאוד, וזה בונוס ענק עבורנו".

עוד בנושא:

עומרי כספי נפצע ארבעה ימים לפתיחת העונה: "חושב שאהיה כשיר"
כספי סחט מחמאות מקר: "משתלב נהדר מהיום הראשון, כיף שהוא איתנו"
מחממים את הפרקט: כל הכתבות לקראת פתיחת העונה

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט ווריירס עם דייויד ווסט. GettyImages
גם בתקשורת מפרגנים. כספי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully