וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפסיקים להתנצל: מכבי תל אביב פצועה ובינונית, אך מנצחת

16.10.2017 / 6:43

הצהובים מתעקשים כי אין קשר בין כל הפצועים (רודריגס עלול להחמיץ את באר שבע, דסה ייעדר לפחות חודש), קרויף לא מתרגש מהיכולת בכלל ("אולי הלכנו שני צעדים אחורה מבחינת יכולת, אבל שלושה קדימה בזכות הנקודות") ומזו של אלירן עטר בפרט, אופטימיות לגבי צירוף אלמוג כהן

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. שני מיליון יורו על אלמוג כהן?

מכבי תל אביב תנסה לצרף את אלמוג כהן בחלון ההעברות הקרוב. בקבוצה רצו את הקשר הישראלי שמשחק בגרמניה כבר בקיץ האחרון אבל קבוצתו אינגולשטאדט סירבה לסגור את העסקה. כעת, מעריכים במכבי תל אביב, ניתן יהיה להשלים את המשא ומתן ולצרף את השחקן לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר. אם הצהובים ישימו את ידם על השחקן, הם עשויים להרחיק לכת ולשלם עליו כשני מיליון יורו ולהעניק לו שכר של כ-600 אלף יורו. מי שעשויה לטרפד למכבי תל אביב את העסקה היא הפועל באר שבע שמעוניינת בעצמה לצרף את כהן ותנסה לתת מאבק לצהובים בעניין.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את בני יהודה
וידאר קיארטנסון: "שמח שניצחנו למרות שלא שיחקנו כל כך טוב"

אלמוג כהן שחקן נבחרת ישראל סופג כרטיס צהוב. GettyImages
בינואר זה יקרה? אלמוג כהן/GettyImages

2. אין קשר בין סוללת הפצועים

ההחלטה ללכת על כהן אינה קשורה לעובדה שמכבי תל אביב מתקשה לשמור על הסגל שלה נקי מפציעות, אבל גם אתמול (ראשון) היא נאלצה להיעזר בסגל שחקנים מצומצם, כאשר אפילו מתן בלטקסה רשם הופעת אורח על הספסל. ארון שוינפלד אמנם חזר מפציעה בת חודש וחצי, אבל ברשימת הפצועים נמצאים אלי דסה, אייל גולסה, דור מיכה וחוסה רודריגס ואילו באגף החולים היו אתמול אופיר דוידזאדה וברק יצחקי.

במכבי תל אביב דוחים את הרמיזות בדבר קשר כלשהו בין הפצועים. "אם מחפשים את הסיבה, אז צריך לחפש את הסיבות כי יש כמה", אמרו אמש במכבי תל אביב. "יש פציעות של שחיקה ועומס כמו זו של אלי דסה ויש פציעות של חוסר מזל כמו זו של אייל גולסה ויש פציעות שהן חלק מהמשחק כמו זו של חוסה רודריגס. אם לוקחים בחשבון שאנחנו רק במחזור השביעי של הליגה, אז צריך לזכור ששיחקנו כבר 21 משחקים מתחילת העונה לא כולל משחקי הנבחרות. כבר בחודש אוקטובר יש לנו 21 משחקים כקבוצה ומכאן שיש גם הרבה פצועים באופן יחסי". רודריגס, שלא ישחק ביום חמישי מול אסטנה מכיוון שהוא לא רשום למשחקי הליגה האירופית, עלול להחמיץ גם את המשחק מול הפועל באר שבע בעוד שבוע. אגב, באשר לשמועות שרצו ביממה האחרונה בנוגע לאפשרות שאלי דסה יפרוש מכדורגל, אמר אמש ג'ורדי קרויף: "זה באמת לא יהיה רציני מצדי להתייחס לשמועות ולספקולציות של אוהדים ואנשי תקשורת". ההערכות מדברות על כך שדסה יעדר לפחות עוד חודש מהמגרשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי תל אביב חוסה רודריגס. יוסי ציפקיס
עלול להחמיץ גם את באר שבע. רודריגס/יוסי ציפקיס

3. שלוש הנקודות מעל הכל

בניגוד לברק בכר שהיה מאוד חריף שלשום אחרי הניצחון הלא נאה של הפועל באר שבע על הפועל רעננה, קרויף, באותו איצטדיון ממש, היה מאוד סבלני כלפי צורת המשחק של מכבי תל אביב. "אולי הלכנו שני צעדים לאחור מבחינת רמת המשחק שלנו ביחס למשחקים הקודמים אבל הלכנו שלושה צעדים קדימה בזכות שלוש נקודות יקרות. אם אני צריך לבחור בין לשחק יפה ולקחת רק נקודה כמו מול מכבי חיפה לבין לסיים משחק פחות טוב עם שלוש נקודות בכיס, אני מעדיף את שלוש הנקודות". קרויף גם החמיא לקושי שהציבה בני יהודה בפני מכבי תל אביב. "בני יהודה קבוצה מאורגנת מאוד שיודעת איך להתגונן נכון. הם הקשו עלינו מאוד".

לא לשימוש. יוסי ציפקיס
לוקח קודם כל את הניצחון. קרויף/יוסי ציפקיס

4. הבצורת נמשכת, אך קרויף עדיין שומר על עטר

בעונה הראשונה של קרויף במכבי תל אביב, היה לו הסכם עם אלירן עטר שאחרי הגול ה-20 שלו, הוא ייצא לסיבוב ראיונות. עטר היה אז השחקן המרכזי של מכבי תל אביב והתקשורת רצתה לשמוע אותו. הוא סירב לדבר, אפילו בתגובות שאחרי משחקים, עד שקרויף סגר איתו את הדיל ששלח אותו לתקשורת אחרי שכבש 20 שערים. כעת, כך נדמה, צריך קרויף לקבוע עם החלוץ שלו הסכם חדש ולשלוח אותו לדבר אחרי השער הראשון במדי מכבי תל אביב. עטר מתקשה למצוא את הרשת מאז חזר למכבי תל אביב ואמש רשם עוד הופעה מלווה בבצורת. "זה לא שעטר החמיץ. כל הקבוצה לא ייצרה מספיק מצבים במשחק הזה", שמר קרויף על השחקן שלו.

אלי חכמון שופט כדורגל עם אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
זה בדרך? עטר עם חכמון/יוסי ציפקיס

5. ריקן: "אולי יש בעיה של חוסר יציבות"

בהיעדרו של דוידזאדה תפס אבי ריקן את עמדת המגן השמאלי הלא ממש חביבה מבחינתו. ריקן אוהב לשחק בקישור, אבל בכל עמדה במגרש, גם הוא הסכים שמכבי תל אביב לא נראתה טוב. "יש לנו ביקורת עצמית גבוהה ואנחנו יודעים מתי אנחנו משחקים טוב ומתי פחות. יכול להיות שיש לנו בעיה של חוסר יציבות ועל זה אנחנו צריכים לעבוד. אנחנו גם צריכים לדעת לגמור משחקים בדקות הטובות שלנו. נקודת האור היה שידענו לשמור על שער נקי, גם בדקות שבני יהודה לחצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully