וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאר קיארטנסון: "שמח שניצחנו למרות שלא שיחקנו כל כך טוב"

15.10.2017 / 22:14

חלוץ מכבי תל אביב היה מרוצה מהניצחון מול בני יהודה והוסיף: "אנחנו צריכים למצוא את האיזון בין היכולת לתוצאות". קרויף: "היו לנו חיסורים רבים". אבוקסיס: "גאה מאוד בשחקנים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ארבעה ימים לפני משחק החוץ מול אסטנה בליגה האירופית ושמונה ימים לקראת משחק הליגה בחוץ מול הפועל באר שבע, הצליחה מכבי תל אביב לסמן וי הערב (ראשון) על משחק הליגה מול בני יהודה. וידאר קיארטנסון (51) וניק בלקמן (95) כבשו וסידרו לצהובים ניצחון ליגה ראשון אחרי שתי תוצאות תיקו ברציפות. בני יהודה נותרה עם שני ניצחונות ואחד בלבד בששת המחזורים האחרונים.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את בני יהודה

עטר עצבני/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר: "לא שיחקנו את המשחק הטוב ביותר שלנו. היו לנו קשיים לנצל מצבים, למרות השליטה שלנו. הדבר הכי חשוב זה שלקחנו שלוש נקודות, אחרי שבשני המשחקים הקודמים שיחקנו מצוין ולא ניצחנו. חשוב גם ששמרנו על רשת נקייה. היו לנו חיסורים רבים היום, אז לא יכולנו לעשות רוטציה. נקווה שכולם יחזרו ונוכל לשמור שחקנים רעננים ולחלק כוחות". לקראת משחק החוץ מול אסטנה בליגה האירופית אמר המאמן: "אני מכיר את אסטנה היטב, יש להם מאמן מצוין והם צברו ניסיון בליגת האלופות ובליגה האירופית. הם מסוגלים לשחק כדורגל טוב, במיוחד במגרש הסינתטי שלהם. ננסה להתאים את עצמנו למשטח הזה. באר שבע? אנחנו מתמקדים קודם כל באסטנה".

החלוץ האיסלנדי של מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון אמר: "היה חשוב מאוד לנצח. המחצית הראשונה לא הייתה מספיק טובה, היו לנו כמה מצבים, אבל כשאתה לא מנצל אותם נגד קבוצה כמו בני יהודה אתה עלול להיענש. אני שמח שבכל זאת הצלחנו לנצח. אני חושב שבמשחקים הקודמים שיחקנו בסדר ולא השגנו תוצאות. היום היה ההפך כי שיחקנו לא כל כך טוב וניצחנו. אנחנו צריכים למצוא איזון וגם לשחק טוב וגם לנצח. זה טוב לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו ונצטרך להמשיך כך". על ההצלחה של איסלנד: "זו הרגשה פנטסטית. כמו שאמרתי, הנבחרת שלנו מדהימה. קשה להאמין בזה כי היה לנו בית קשה. אני צריך לשחק טוב כדי שאסע איתם לרוסיה".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס: "הזהרתי מהרגעים האלה, קיארטנסון צריך רק מהלך אחד כדי לכבוש. לא הפסקנו, המשכנו לשחק ולחצנו עד הסוף. אני גאה מאוד בשחקנים על איך שהם שיחקו עד הסוף. אני חושב שבשער השני שלהם הייתה עבירה עלינו ליד הרחבה. עלינו כולם להציל את המולדת בדקה ה-90. הראינו משחק טוב, אבל מול מכבי תל אביב אתה צריך לדעת לכבוש ולנצל את המצבים. היה חסר לנו לכבוש את השער ולנצל את המצבים. דווקא אחרי השער שלהם שלטנו ולחצנו והגענו למצבים. הכדור היה אצלנו הרבה יותר מאשר אצלם. בסוף היינו עם הרבה כלים התקפיים. דווקא מאז השער לא נשברנו וניסינו להשוות. אם אתה לא כובש, לא תגיע לשום דבר. אני חושב שבסך הכול חסרות לנו אולי שתיים או שלוש נקודות, עברנו משחקים קשים מול מכבי חיפה, הפועל באר שבע, מכבי תל אביב, הפועל חיפה. ציפיתי שיהיו לנו אולי עוד שתי נקודות. אם נשחק כמו היום ונבוא בנחישות של היום, ניראה טוב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully