וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובל גוזלן: "יש תחושת החמצה, אני מבואס. לא אשן ביומיים הקרובים"

15.10.2017 / 21:14

חלוץ עירוני קרית שמונה, שהחמיץ פנדל ב-0:0 נגד בני סכנין היה מאוכזב בסיום, אך נשאר אופטימי: "זה יכול לקרות לכולם". פליקס נעים: "לאור הצורה בה המשחק התפתח אני מרוצה מהנקודה"

שחקני בני סכנין שלומי אזולאי, חאלד חלאיילה. סוכנות ג'יני
"נכנסנו למשחק אבל זה לא הספיק". חאלד חלאיילה/סוכנות ג'יני

עירוני קרית שמונה ובני סכנין נפרדו היום (ראשון) ב-0:0 באצטדיון בקרית שמונה במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל. קרית שמונה הייתה טובה יותר, אך לא השכילה לכבוש ואף החמיצה פנדל בדקה ה-44, אחרי ששובל גוזלן שלח את הכדור מעל לשער.

מאמן עירוני קרית שמונה, חיים סילבס, אמר בסיום: "אנחנו לא מרוצים מהנקודה. יש לנו שאיפות, אם אנחנו רוצים להיצמד אליהן אנחנו צריכים להביא תוצאות טובות יותר, בטח בבית. היו לנו מצבים טובים. בכדורגל לא תמיד התוצאה הולכת ביחד עם היכולת. אני שונא להגיד שהייתה יכולת טובה, אבל זה נכון. אנחנו קבוצה טובה והגענו למצבים. בכדורגל דברים מתקזזים. רצינו להיות עם יותר נקודות בשלב הזה. אנחנו קבוצה חדשה וחזקה. שובל גוזלן אחלה שחקן ועוד יבקיע הרבה, אני סולח לו. אני מאמין בו ורוצה לתמוך בו, הוא עוד יביא לנו נקודות. שיחקנו נגד קבוצה טובה אבל היינו טובים מהם בהרבה. היינו צריכים לנצח, אבל נחזיר את הנקודות".

שובל גוזלן: "יש תחושת החמצה וחוסר מזל, לא אשן ביומיים הקרובים. לא כבשנו, החמצתי ואחזיר במשחק הבא, יש עוד משחקים לתקן. אני מאוד מבואס אבל צריך להרים את עצמי לקראת המשחק הבא. זה כדורגל וזה יכול לקרות לכולם. אנחנו מתחברים לאט לאט, ננסה לעבוד קשה ולהשתפר".

מאמן בני סכנין, פליקס נעים: "אני מרוצה מהנקודה ולאור כמות ההזדמנויות של קרית שמונה אני מרוצה על אחת כמה וכמה. העליות והירידות תוך כדי משחק זה דבר שקורה לנו. לאור הצורה בה המשחק התפתח, אני שמח על הנקודה. אנחנו ננסה להשתפר ולהתקדם הלאה. לא אהבתי את ההחלטה של הפנדל והחלטות נוספות אבל המשחק נגמר. עדיין לא ידוע מה המצב של עלי עוסמאן".

חאלד חלאיילה: "לפי איך שהתנהל המשחק אנחנו מרוצים מהנקודה. קרית שמונה היו יותר טובים במחצית הראשונה, במחצית השניה נכנסנו למשחק אבל זה לא הספיק".

החלוץ הברזילאי ג'יבה נחת בארת הערב ויעבור מחר בדיקות רפואיות שלאחריהן יחל בהתרשמות בבני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully