וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: קוסטאס מיטרוגלו כבש בבכורה, מארסיי חילצה 3:3 בשטרסבורג

שבוע לפני הקלאסיקו מול פריס סן ז'רמן, רצף הניצחונות של מארסיי נעצר מול המדורגת לפני אחרונה, כשהיווני הציל נקודה בדקה ה-88. ניס הפסידה 2:0 במונפלייה, בורדו ונאנט נפרדו ב-1:1

דימיטרי פאייה, מארסיי. AP
כבש לראשונה אחרי חצי שנה. דימיטרי פאייה/AP

שבוע לפני הקלאסיקו מול פריס סן ז'רמן, מארסיי איבדה הערב (ראשון) נקודות או למעשה חילצה אחת, אחרי שוויון של קוסטאס מיטרוגלו בדקה ה-88 ו-3:3 דרמטי מול שטרסבורג במחזור התשיעי בליגה הצרפתית. עוד לפני כן, ניס המשיכה לאכזב עם הפסד 2:0 במונפלייה, בעוד הדרבי בין בורדו לנאנט הסתיים ב-1:1.

שטרסבורג - מארסיי 3:3

רצף הניצחונות של מארסיי נעצר על שלושה ורק בנס היא יצאה עם נקודה מסטאד דה לה מנו. דימיטרי פאייה כבש לראשונה זה חצי שנה והעלה את האורחת ליתרון בדקה החמישית, אבל שטרסבורג חזרה עם שוויון של ז'אן אודה אהולו בדקה ה-31. מארסיי חזרה להוביל הודות לשער עצמי של בקארי קונה בדקה ה-48, אך הבלם תיקן בצד השני והשווה בנגיחה בדקה ה-60. המהפך של המארחת הושלם עם בעיטה מרחוק של דימיטרי ליינאר, שנעזר בראש של עדיל ראמי בדקה ה-74, אבל קוסטאס מיטרוגלו היווני, שסוף כל סוף ערך בכורה בליגה במדי מארסיי, היה ראשון על ריבאונד בדקה ה-88 וקבע חלוקת נקודות.

מונפלייה - ניס 0:2

בכל העונה שעברה הפסידה ניס ארבע פעמים, בדרך להשגת המקום השלישי באופן מפתיע. עכשיו, אחרי תשעה מחזורים בלבד, יש לה את אותה כמות. מריו באלוטלי פתח בהרכב, אך לא הצליח להשפיע וראה את סטפן ססניון הוותיק יורה לחיבורים עבור מונפלייה בדקה ה-55. המחליף הבלגי איסק אמבנזה נכנס בדקה ה-71 ואחרי שלוש דקות קבע את תוצאת המשחק. מונפלייה התקדמה למקום ה-11.

בורדו - נאנט 1:1

למרות החיסורים הרבים, נאנט המשיכה את פתיחת העונה הטובה ביותר שלה במילניום הנוכחי והשיגה נקודה בדרבי. קלאודיו ראניירי חגג את שער היתרון של נאקולמה, שכבש משישה מטרים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל הברזילאי הנהדר מלקום ביצע פעולה אישית יפה בדקה ה-47 והשווה עבור בורדו עם שערו החמישי העונה. נאנט זמנית במקום הרביעי עם שבעה משחקים ללא הפסד, בורדו שביעית עם נקודה פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully