וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרעננת הרשמית של ספרד: ולנסיה הביסה 3:6 את בטיס במשחק משוגע

איזה משחק: המארחת הצליחה לחזור מפיגור 4:0 ל-4:3, אבל סימונה זאזה (88) ואנדראס פריירה (93) הבטיחו שלוש נקודות לעטלפים שכבשו את המקום השני. שער ענק ובישול יפהפה לגונסאלו גדש

יח"צ - חד פעמי

המחזור השמיני בלה ליגה ננעל הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד עמד המפגש שבו ולנסיה השפילה בחוץ את בטיס עם 3:6 ענק ועלתה למקום השני בליגה. במפגש הראשון נפרדו אייבר ודפורטיבו לה קורוניה ב-0:0. לאחר מכן הצליחה ויאריאל להשיג ניצחון ליגה שני ברציפות ורביעי בסך הכול עם 1:2 בחוץ מול ג'ירונה. מלאגה האומללה נותרה עם נקודה אחת בלבד אחרי הפסד ביתי 2:0 ללגאנס.

תקציר: בטיס - ולנסיה 6:3.
ההצגה נמשכת. שחקני ולנסיה חוגגים על בטיס

ריאל בטיס - ולנסיה 6:3

במילה אחת: וואו! בשתי מילים: איזה משחק. שתיים מהקבוצות הלוהטות בספרד וההתקפיות ביותר נפגשו למותחן גדול בבניטו וייה מארין שהבטיח הרבה וקיים, ועוד איך קיים. העטלפים כבר הובילו 0:4 עד הדקה ה-79, אבל ג'ואל קמפבל, אנטוניו סנאבריה וכריסטיאן טייו כמעט היו חתומים על קאמבק מהסרטים. חגיגת השערים החלה בדקה ה-35 עם שער נגיחה של ז'ופרה קונדוגביה אחרי כדור קרן של דני פארחו. גונסאלו גדש הכפיל ממש לפני ההפסקה עם טיל אדיר לחיבורים מ-25 מטרים. בדקה ה-55 סרחיו לאון היה יכול להחזיר את בטיס למשחק אבל החמיץ פנדל ורודריגו העניש עם שער חמישי ברציפות (64) וקבע 0:3 כשסנטי מינה עושה את ה-0:4 בגול שנוי במחלוקת (74), אחרי ששחקן של ולנסיה נגע בכדור בידו. המשחק גמור? ממש לא.

פארחו איבד כדור פשוט ו"בישל" לג'ואל קמפבל את ה-4:1, אנטוניו סנאבריה קבע 4:2 כעבור דקה וכריסטיאן טייו המשיך את הטירוף עם השלישי בדקה ה-84. אולם, ולנסיה ניצלה את העובדה שכל בטיס עלתה להתקפה וסימונה זאזה היה העניש עם בעיטה שטוחה לפינה הרחוקה של אדאן. גמור? עוד לא. לגדש עוד נשאר כח לפרוץ לאורך 50 מטר ולבשל לאנדראס פריירה את השישי עמוק בתוספת הזמן. ולנסיה המלהיבה עלתה למקום השני בעקבות הניצחון הזה, בטיס נתקעה במקום השמיני אבל הראתה שוב שגם לה יש מה למכור בליגה השנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני ויאריאל. GettyImages
שחקני ויאריאל חוגגים את הניצחון/GettyImages

ג'ירונה - ויאריאל 2:1

צפו בתקציר המשחק

הצוללת הצהובה עם ניצחון ליגה שני ברציפות אחרי הפיאסקו ב-4:0 מול חטאפה וחילופי המאמנים. ויאריאל נהנתה מצמד של סדריק בקאמבו כדי להשיג ניצחון חוץ מול ג'ירונה, שנותרה במקום ה-17.

בדקה התשיעית כבשה ויאריאל את הראשון. מאנו טריגרוס מסר כדור עומק יפה לסדריק בקאמבו, שהצליח להכניע את השוער המקומי ולקבוע 0:1. בדקה ה-20 השלים בקאמבו צמד. פאבלו פורנאלס היה זה שהכניס לו הפעם כדור עומק והחלוץ מהרפובליקה הדמוקרטית של קונגו בעט כדור עוצמתי פנימה כדי לקבוע 0:2. ג'ירונה הצליחה לצמק בדקה ה-40 עם עקב יפה של כריסטיאן סטואני אחרי מסירת רוחב של ברנרדו אספינוסה וזה 1:2. ג'ירונה הייתה מסוכנת מאוד לאחר מכן והייתה קרובה להשוות, אבל לוויאריאל היה הרבה מזל והיא ניצלה.

משחקים נוספים

אייבר - דפורטיבו לה קורוניה 0:0

מלאגה - לגאנס 2:0
ללגאנס: גבריאל (56), אלכסנדר שימנובסקי (78)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully