וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באייר לברקוזן ו-וולפסבורג נפרדו ב-2:2, גלדבאך ניצחה 0:2 בברמן

הקבוצה של הרליך נעצרה אחרי שני ניצחונות בית ברציפות ולא הצליחה לחמוק מהחלק התחתון של הטבלה. שער נהדר של לארס שטינדל (27) ונגיחה מוצלחת של יאניק וסטרגור (34) סידרו לסייחים ניצחון

קובה בלאשצ'יקובסקי שחקן וולפסבורג. GettyImages
בלאשצ'יקובסקי הוותיק והטוב הציל נקודה לוולפסבורג/GettyImages

המחזור השמיני בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון נפרדו באייר לברקוזן ו-וולפסבורג ב-2:2. לאחר מכן תארח ורדר ברמן המסובכת את בורוסיה מנשנגלדבאך.

באייר לברקוזן - וולפסבורג 2:2

הקבוצה של הייקו הרליך חיפשה ניצחון ביתי שלישי ברציפות וגם הייתה קרובה לעשות את זה כשהובילה פעמיים, אבל היא גם פעמיים שמטה את זה יחד עם שתי נקודות יקרות. וולפסבורג עם תיקו חמישי בששת המחזורים האחרונים בליגה, כשבין לבין היא הפסידה 1:0 בשטוטגרט.

השער הראשון הגיע בדקה ה-29. פניוטיס רסטוס היווני הצעיר הגיע ראשון לקרן שהוגבהה מימין והשאיר יפה ללארס בנדר, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1 של לברקוזן. המארחת השוותה בדקה ה-44 אחרי פול ורהאח הגביה מימין ודיבוק אוריגי עלה גבוה ונגח פנימה את ה-1:1. לברקוזן עלתה ל-1:2 בדקה ה-61 כשלוקאס אלאריו המשיך פנימה אחרי כדור רוחב של וונדל משמאל. קובה בלאשצ'יקובסקי הוותיק והטוב סידר לאורחת נקודה עם מהלך אישי יפה בדקה ה-69 אחרי שקיבל כדור מסירת עומק מנאני לנדרי דימאטה הבלגי בן ה-20.

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים. שחקני גלדבאך חוגגים/GettyImages

ורדר ברמן - בורוסיה מנשנגדלבאך 2:0

הסייחים, שפתחו את העונה עם ניצחון אחד בלבד בארבעת המשחקים הראשונים, במגמת שיפור משמעותית והשיגו את הניצחון השלישי בארבעת המשחקים האחרונים שלהם כשבין לבין היה ה-6:1 המשפיל בדורטמונד. לארס שטינדל כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-27 בתום מבצע אישי יפה ובעיטה מזווית קשה לפינה הרחוקה. השער השני הגיע כעבור שבע דקות כשיאניק וסטרגור נגח ממרחק משמעותי כדור אדיר לחיבורים וקבע את תוצאת המשחק. ורדר ברמן נותרה במקום ה-17 והלפני אחרון עם 4 נקודות בלבד, גלדבאך חמישית עם 14.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully