וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ויין רוני הציל את אברטון, שסיימה ב-1:1 מול ברייטון

פנדל של האנגלי הוותיק בדקה ה-89 סידר לטופיז המאכזבים נקודת חוץ מול העולה החדשה, נטולת תומר חמד המושעה. אנתוני קנוקר כבש למארחת (82). סאות'המפטון וניוקאסל נפרדו ב-2:2

ויין רוני שחקן אברטון. רויטרס
לפחות נקודה. ויין רוני/רויטרס

המחזור השמיני בפרמיירליג ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים נוספים. בראשון אברטון שוב אכזבה וסיימה ב-1:1 מול ברייטון במשחק חלש מאוד כשוויין רוני מציל אותה עם פנדל בדקה ה-89. גם המשחק השני לא הוכרע, כשסאות'המפטון וניוקאסל נפרדו ב-2:2.

ברייטון - אברטון 1:1

העולה החדשה והטופיז סיפקו משחק חלש מאוד ובסיומו אף אחת מהן לא הצליחה לצאת עם מלוא שלוש הנקודות. בעוד מבחינת ברייטון מדובר בתוצאה טובה יחסית, אברטון שוב נראתה רע למרות שהוציאה סכומי כסף משמעותיים בקיץ האחרון. הקבוצה של רונאלד קומאן גם לא הייתה רחוקה מהפסד וניצלה רק בזכות פנדל בדקה ה-89. אנתוני קנוקר העלה את ברייטון ליתרון בדקה ה-82 בתום מהלך שהזכיר פינבול יותר מאשר כדורגל וקבע 0:1. בדקה ה-89 ביצע ברונו סלטור עבירה מיותרת ברחבה כשחבט באחד משחקני היריבה ואברטון קיבלה כדור עונשין מהנקודה הלבנה. ויין רוני לקח אחריות ובעט פנימה את ה-1:1. תומר חמד המושעה לא נכלל בסגל ברייטון כמובן. אברטון עם 8 נקודות בלבד מ-24 אפשריות ונראית לא טוב מתחילת העונה.

מנולו גביאדיני שחקן סאות'המפטון בועט פנדל. רויטרס
השווה פעמיים. מנולו גביאדיני/רויטרס

סאות'המפטון - ניוקאסל 2:2

מאז ספטמבר 2004 לא הצליחו המגפייז לנצח בסט. מאריז, וגם הפעם זה לא קרה, למרות שהובילו פעמיים. אייזק היידן ירה פנימה בדקה ה-20 וחגג שער בכורה בפרמיירליג, אלא שמנולו גביאדיני איזן עבור סאות'המפטון עם סיבוב נפלא ובעיטה בשמאל אל הרשת בדקה ה-49. שתי דקות לאחר מכן היה זה איוסה הספרדי שהחזיר את היתרון לניוקאסל אחרי הדיפה איומה של פרייזר פורסטר, אבל גביאדיני האיטלקי שוב דאג להשוות, הפעם עם פנדל בדקה ה-75.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully