וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב וגוטליב חוזרים לבוררות, ידין ולקס ייעדרו כחודש לפחות

15.10.2017 / 20:30

הליך הגישור לא צלח, הדיון הראשון בעניינו של הבלם יתקיים ב-24 באוקטובר. הקשרים פצועים ויחמיצו את המשחק בנשר (ב', 19:00, 5 לייב). הפועל פתח תקוה מחכה לחדרה, הרצליה מחפשת שער

שחקן הפועל תל אביב, אביחי ידין. לירון מולדובן
היעדרות משמעותית. אביחי ידין/לירון מולדובן

הפועל תל אביב ראתה את הפועל כפר סבא ומכבי אחי נצרת מנצחות ביום שישי, וכדי לא לתת לשתיים לברוח לה בצמרת הליגה הלאומית גם היא צריכה להשיג שלוש נקודות מחר (שני) בחוץ מול עירוני נשר המדורגת לפני אחרונה. במקביל, הפועל פתח תקוה תארח את הפועל חדרה ומכבי הרצליה תחפש שער בכורה בבית מול הפועל מרמורק.

עירוני נשר - הפועל תל אביב (19:00, ספורט 5 לייב)

האדומים יצאו לפגרה אחרי הפסד הבכורה, 2:0 במושבה למכבי אחי נצרת, ולמרות הניצחון בגביע הטוטו על הפועל מרמורק, המבחן בנוגע להתאוששות יהיה כמובן בליגה. היריבה נוחה יחסית, עירוני נשר שעדיין לא ניצחה העונה ומגיעה מהמקום הלפני אחרון ואחרי שלושה הפסדים רצופים, אבל מוטי איוניר יחסר את הקפטן אביחי ידין ואת ניר לקס הפצועים, שייעדרו כחודש לפחות. ידין סובל שוב מבעיות בברך ואילו לקס עם קרע בשריר. בריאן ז'ונס, אקס בית"ר ירושלים שכבש העונה שלושה שערים עבור נשר (שניים בליגה ואחד בגביע הטוטו), ינסה להפתיע.

בינתיים, הגישור בין הפועל תל אביב לבלם אדי גוטליב הסתיים ללא תוצאות, בעקבות פערים של 400 אלף יורו בין הצדדים. בעקבות כישלון הגישור, הצדדים יחזרו לבוררות בעוד תשעה ימים, לאחר שהדיון הראשון נקבע ל-24 באוקטובר.

שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב מגיע לאימון. ברני ארדוב
גישור ללא תוצאות. אדי גוטליב/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - הפועל חדרה (19:00)

בצל הדיווחים על כך שפרדי דוד עשוי לרדת אל הקווים, הפועל פתח תקוה, עדיין עם אורן קריספין כמאמן, תנסה להתקרב קצת למוליכות בעזרת שלוש נקודות ביתיות. המלאבסים מגיעים אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד, אך בשני האחרונים הסתפקו בתיקו. ויאם עמאשה עשוי לחזור להרכב של חדרה, אחרי ששותף רק כמחליף בהפסד 3:0 בהארכה ברבע גמר גביע הטוטו מול הפועל רמת גן. הקפטן ירין חסן חוזר מהרחקה אצל המארחת.

מכבי הרצליה - הפועל מרמורק (19:00)

אולי המפגש עם העולה החדשה מרחובות יניב שער בכורה למכבי הרצליה? הקבוצה מהשרון לא כבשה בששת המחזורים הראשונים והספיקה להחליף מאמן, כשמשה סיני הגיע במקום אייל לחמן. אלא שגם סיני הובס 4:0 בבכורה מול הפועל כפר סבא ומקווה שאולי החזרה מהפגרה תבשר על שינוי. מרמורק צברה את כל שש הנקודות שלה בחוץ, אך חטפה רביעייה בביקור הקודם שלה בהרצליה בפברואר 2010.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully