וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הפועל גלבוע/גליל מגיעה לנס ציונה

15.10.2017 / 16:15

אחרי התבוסה במחזור הפתיחה בהרצליה, תארח הקבוצה של נדב זילברשטיין את זאת של אריאל בית הלחמי (19:30). דקוואן קוק ימשיך להיעדר בנס ציונה, בגלבוע חולמים על ניצחון שני

one

בווידאו: ניצחונה של גלבוע/גליל במחזור הפתיחה מול מכבי אשדוד

משחקי המחזור השני בליגת העל יימשכו מחר (שני) בהתמודדות בה תארח עירוני נס ציונה את הפועל גלבוע/גליל (19:30, שופטים: עמית בלק, ליאור ביניש וניר קרן). שתי הקבוצות נפגשו שש פעמים עד היום במסגרת ליגת העל כשהמאזן עומד על 3:3, ובמשחקי הבית של נס ציונה יתרון לכתומים 1:2. במשחק האחרון ביניהן בלב המושבה ניצחה גלבוע/גליל 72:73.

טל דן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
אמור לשחק, למרות המכה. טל דן/קובי אליהו

עירוני נס ציונה מגיעה למשחק הבית הראשון שלה העונה אחרי יכולת חלשה מאוד במשחק הבכורה נגד בני הרצליה. הכתומים פיגרו ב-20 הפרש כבר במחצית הראשונה כשהם לא נראים טוב בשני צידי המגרש, ולמרות שצמצמו מעט את ההפרש בסיום, יצאו עם תחושה רעה מאוד מאולם היובל. במהלך השבוע עבדו בנס ציונה גם במישור המקצועי, ניסיון תיקון הטעויות הבולטות, וגם במישור המנטאלי כדי לנסות ולהכניס את השחקנים לעניינים. הכתומים מגיעים למשחק עדיין ללא דקוואן קוק, שצפוי לערוך את הבכורה שלו בליגה רק במחזור הרביעי, כשגם טל דן ספג מכה במהלך אחד מאימוני סוף השבוע, אך אמור לשחק.

בגלבוע/גליל יודעים שהעובדה שיצאו עם ניצחון ממחזור הפתיחה היא לא פחות מהפתעה. הקבוצה של אריאל בית הלחמי, מהמפתיעות במשחקי הטרום עונה, נראתה פשוט לא טוב נגד מכבי אשדוד, נתנה ליריבה לקחת כמות מדהימה של 27 ריבאונדים בהתקפה, אך סדרה של טעויות של האורחים השאירו את הניצחון בגן נר. בגלבוע מאמינים שהיכולת החלשה תכניס את השחקנים למציאות של הליגה, והם יוכלו לקבל קבוצה שונה לחלוטין במשחק החשוב נגד נס ציונה, שבו ניצחון ירשום עבורם פתיחת עונה נהדרת. מי שצריך עדיין להיכנס לעניינים הוא הרוקי זאק לידיי שקלע רק 3 נקודות נגד אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully