וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 2:3 את מילאן בדרבי, שלושער למאורו איקרדי

דרמת ענק בסן סירו: הרוסונרי חזרו פעמיים עם שערים של סוסו (56) ובונבנטורה (81), אבל הקפטן איקרדי שהעלה את אינטר פעמיים ליתרון (28 ו-63) השלים שלושער עם פנדל בדקת הסיום. הנראזורי עדיין ללא הפסד, הפסד שלישי רצוף למונטלה

מאורו איקרדי חוגג את השלישי/רויטרס

אחרי שיובנטוס הפסידה בבית לראשונה זה יותר משנתיים ונאפולי פתחה פער בפסגה בזכות ניצחון ברומא ושמירה על המאזן המושלם, המחזור השמיני בליגה האיטלקית הגיע לשיאו עם דרבי ענק בין אינטר למילאן. המפגש סיפק את הסחורה ובסופו מאורו איקרדי השלים שלושער והוביל את הנראזורי ל-2:3 ולהתבססות במקום השני. במשחק הצהריים, פיורנטינה ניצחה 1:2 את אודינזה. סמפדוריה גברה 1:3 על אטאלנטה ועלתה למקום השישי.

שחקני מילאן חוגגים עם ג'אקומו בונבנטורה. רויטרס
עם עזרה מהנדאנוביץ' והקורה. ג'אקומו בונבנטורה חוגג/רויטרס

אינטר - מילאן 2:3

זו כבר הפכה לשגרה בדרבי דלה מדונינה. בעונה שעברה חילצה אינטר 2:2 כאורחת עם שער של איבן פרישיץ' בדקה ה-92 ובגומלין הייתה זו מילאן שניצלה מהפסד עם 2:2 משער של כריסטיאן סאפטה בדקה ה-97. הפעם שוב היה שער בדקות הסיום, אך רצף ה-2:2 נשבר. מאורו איקרדי, שעד היום כבש רק פעם אחת לרשת הרוסונרי, הוביל את אינטר לניצחון יוקרתי עם שלושער במשחק פשוט מענג. וינצ'נזו מונטלה ודאי נהנה מהיכולת של קבוצתו במחצית השנייה, אך סופר כבר שלושה הפסדים רצופים ומילאן שלו רחוקה מהצמרת הגבוהה. לעומתה, אינטר עם פתיחת עונה נהדרת (הטובה ביותר שלה מאז עונת 2002/03), עדיין ללא הפסד ורחוקה רק שתי נקודות מנאפולי המוליכה.

איקרדי העלה את מאזנו העונה לתשעה שערי ליגה והפך לשחקן הרביעי בתולדות אינטר שכובש שלושער בדרבי (הראשון מאז דייגו מיליטו שעשה זאת ב-2012 והיה הערב ביציע). מילאן חזרה בצורה מרשימה במחצית השנייה, כבשה מרגלי סוסו וג'אקומו בונבנטורה והגיעה לשלל מצבים, אך ההגנה שלה, בראשותו של לאונרדו בונוצ'י, כשלה במשימה מול אנטוניו קנדרבה, איבן פרישיץ' (בישל לאיקרדי בפעם ה-13 מאז החלו לשתף פעולה לפני שנתיים וחצי) ומעל כולם הקפטן הארגנטינאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני אינטר חוגגים עם מאורו איקרדי. רויטרס
הערב שלו. מאורו איקרדי עם החברים/רויטרס

דקה 13: כמה קרוב לראשון של אינטר. אנטוניו קנדרבה סובב מקצה הרחבה ברגל ימין וכבר הכניע את ג'יג'ו דונארומה, אך הכדור שלו פגש את המשקוף.

דקה 20: סוסו עם ניסיון עבור מילאן, אך הבעיטה שלו יצאה החוצה.

דקה 28: גול! יופי של מהלך של הנראזורי. קנדרבה הפעלתן העביר כדור רוחב נפלא מצד ימין והקפטן מאורו איקרדי המשיך בנגיעה אל הרשת של דונארומה. 0:1 לאינטר.

דקה 44: פרנק קסייה שלח בצד ימין את פאביו בוריני, אך הבעיטה של חלוץ מילאן נהדפה על ידי סמיר הנדאנוביץ' ואת הריבאונד הוא נגח ברשלנות החוצה.

דקה 49: הכדור ברשת, אבל השער של מילאן נפסל. אנדרה סילבה בעט בשמאל אל הקורה והריבאונד חזר לבלם מתאו מוסאקיו שבעט פנימה, אך הוא היה בעמדת נבדל ברורה.

דקה 50: הנדאנוביץ' שוב במיטבו, הפעם עם הדיפה לטיל של סוסו. מיד לאחר מכן, השוער הסלובני עצר גם בעיטה של בוריני.

דקה 52: עוד הזדמנות נהדרת למילאן. המחליף פטריק קוטרונה הגיע לכדור הרוחב מצד שמאל ובנגיעה בעט אל הרשת החיצונית.

דקה 56: גול! השוויון המוצדק של הרוסונרי. סוסו הספרדי חתך מימין למרכז וברגל שמאל סובב מ-18 מטרים אל הפינה של הנדאנוביץ', שהפעם לא יכול היה להושיע. מילאן איזנה ל-1:1 בדרבי.

דקה 60: החמצה גדולה של מתיאס וסינו. קנדרבה שוב דהר בצד ימין ומצא את האורוגוואי על סף הרחבה, אבל הבעיטה שלו חלפה ליד הקורה.

דקה 62: כמעט המהפך של מילאן. ג'אקומו בונבנטורה יכול היה לכבוש משישה מטרים, אבל סחט הצלה אדירה מהנדאנוביץ'.

דקה 63: גול! איזה קצב בסן סירו. איקרדי הוציא התקפת מעבר עם כדור שמאלה לאיבן פרישיץ', שחגג באגף ומצא ברחבה את איקרדי, שבנגיעה רכה מהאוויר המשיך פנימה והשלים צמד. 1:2 נהדר לאינטר.

דקה 81: גול! שוב הדרבי יספק 2:2? בוריני העביר כדור רוחב מצד ימין, סילבה וקוטרונה פספסו, אך בונבנטורה הגיע מאחור וגלש כדי לדחוק למסגרת. הנדאנוביץ' עצר והדף לקורה, אבל אז העביר את הכדור מעבר לקו עם הרגל. מילאן שוב איזנה.

דקה 88: איזו הזדמנות של אינטר. וסינו דהר לרחבה ומצא את איקרדי, שהסיט בעקב לאדר, אבל המחליף נבלם לקרן.

דקה 90: גול! שוב אינטר, שוב איקרדי. ריקרדו רודריגס ביצע שטות ברחבה כשתפס את דנילו ד'אמברוסיו והשופט הורה על הנקודה הלבנה. איקרדי בעט שטוח והשלים שלושער גדול. 2:3 דרמטי לאינטר.

מאורו איקרדי שחקן אינטר כובש מול מילאן. רויטרס
יופי של ביצוע, יופי של תמונה. מאורו איקרדי כובש את השער השני/רויטרס

פיורנטינה - אודינזה 1:2

ביום האחרון של חלון ההעברות, אודינזה מכרה את סיריל תרו לפיורנטינה תמורת 2 מיליון יורו. לפני המשחק, החלוץ הצרפתי בן ה-31 הבהיר שיחגוג אם יכבוש מול הקבוצה בה שיחק בארבע העונות הקודמות. אז הוא אכן חגג. פעמיים. תרו הגיע לשני ריבאונדים בדקות 28 ו-57, כשמנגד סמיר רק צימק עבור אודינזה אחרי הכנה של רודריגו דה פול בדקה ה-72. שער נוסף של האורחת נפסל בגלל נבדל, לאחר בדיקת וידאו. הוויולה עם 10 נקודות, אודינזה סופרת כבר שישה הפסדים.

סיריל תרו שחקן פיורנטינה. GettyImages
לא התחשב באקסית. סיריל תרו/GettyImages

סמפדוריה - אטאלנטה 1:3

אחרי שבעה משחקים ללא הפסד בליגה ובאירופה, הקבוצה מברגמו נעצרה במראסי, שם לא ניצחה מאז נובמבר 2012. בריאן כריסטנטה, שערך בשבוע שעבר הופעת בכורה במדי נבחרת איטליה, העלה את אטאלנטה ליתרון בנגיחה בדקה ה-21, אבל במחצית השנייה הגיע המהפך של סמפדוריה. הקולומביאני דובאן ספאטה נגח את השוויון בדקה ה-56, המחליף ג'אנלוקה קפרארי זינק כדי לנגוח את השני בחלוף ארבע דקות ועוד מחליף שנכנס לאחר ההפסקה, הפולני קרול לינטי, השלים את הבליץ עם שער יפה בדקה ה-68. סמפ התקדמה למקום השישי.

דובאן ספאטה שחקן סמפדוריה חוגג. GettyImages
נתן את האות למהפך. דובאן ספאטה/GettyImages

משחקים נוספים

בולוניה - ספאל 1:2
לבולוניה: אנדראה פולי (30), ברטוש סלאמון (49, עצמי). לספאל: מירקו אנטנוצ'י (88)

קליארי - גנואה 3:2
לקליארי: לאונרדו פאבולטי (48), ז'ואאו פדרו (78 בפנדל). לגנואה: אנדריי גלאבינוב (8), עאדל טאאראבט (35), לוקה ריגוני (75)

קרוטונה - טורינו 2:2
לקרוטונה: מרכוס רודן (25), ברונו מרטלה (64). לטורינו: יאגו פאלקה (53), לורנצו דה סילבסטרי (93)

ססואולו - קייבו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully