וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר שני בטבלת תארי כל הזמנים: "תענוג לחלוק מגרש עם נדאל"

הפנומן השוויצרי שוב חגג, והוא רחוק 15 תארים מהשיאן ג'ימי קונורס. על רצף הניצחונות מול הספרדי: "זה כי לא שיחקנו על חימר". על פסגת הדירוג: "לא חושב על זה, אם אשחק ככה מי יודע"

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
"רוצה לזכות בלונדון". רוג'ר פדרר/רויטרס

רוג'ר פדרר מאוד נהנה השנה במפגשים שלו מול יריבו המושבע, רפאל נדאל. הפנומן השוויצרי זכה היום (ראשון) בטורניר שנגחאי אחרי 4:6, 3:6 על המדורג ראשון בעולם, ניצחונו הרביעי מתחילת 2017 מול הספרדי והחמישי ברציפות. זהו רצף הניצחונות הארוך ביותר של פדרר על נדאל אי פעם, וכעת ינסה להשיג את הניצחון השישי - רצף שנדאל מעולם לא הצליח להשיג מולו, למרות ששלוש פעמים ייצר רצף של חמישה ניצחונות מול השוויצרי. המדורג שני בעולם ניצח השנה את נדאל בגמרים באוסטרליה, מיאמי ושנגאחי וגם בשמינית הגמר באינדיאן וולס. למעשה, 40% מההפסדים של הספרדי העונה הגיעו מול פדרר (4 מ-10).

עוד בנושא

רוג'ר פדרר ניצח 4:6, 3:6 את רפאל נדאל וזכה בטורניר שנגחאי

טניסאי ספרדי רפאל נדאל, טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
הרבה הערכה הדדית. פדרר ונדאל/רויטרס

פדרר חגג זכייה מסר 27 בתואר מאסטרס 1,000 ו-94 בקריירה. הוא השתווה במספר תארי ה-ATP הכללי לאיוון לנדל וכעת הוא במקום השני בטבלת כל הזמנים, כאשר רק ג'ימי קונורס שזכה ב-109 תארים מקדים אותו. גם המאבק על פסגת הדירוג בסיום השנה נפתח לחלוטין. כרגע מפרידות 1,940 נקודות בין נדאל, הראשון, לפדרר, כאשר שני הטורנירים הקרובים (באזל ופריס) שווים 1,500 נקודות דירוג.

"לא הייתי פה בשנה שעברה בגלל פציעות וזה נחמד לחזור הנה, לאצטדיון שפתחתי בעצמי לפני כמה שנים", אמר פדרר בסיום המשחק, "היה נחמד לחלוק את המגרש איתך (פנה לנדאל) היום, ומקווה שעוד ניפגש. ניצחון חמישי ברציפות מול נדאל? זה בזכות העובדה שלא שיחקנו על חימר. זה עזר לי מאוד, להיעדר מכל עונת החימר. המקום הראשון? אני לא חושב על זה. אני רק מנסה להישאר בריא כרגע. אחזור לשוויץ עם הצוות שלי ואחליט באיזה טורנירים לשחק והאם להשתתף בבאזל ובפריס. אני ממוקד בלונדון וברצון לנצח שם, בטורניר גמר הסבב. אם אשחק ככה, מי יודע, אולי אתקרב למקום הראשון".

רפאל נדאל: "אני רוצה לברך את רוג'ר על שנה נפלאה. שיחקת היום משחק פנטסטי. השנה הייתה המוצלחת ביותר שלי בסין, היו לי שבועיים נפלאים ואני מאושר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully