וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה קשה בהפועל עכו: "זה היה קל מדי, לא הופענו למשחק"

15.10.2017 / 9:27

שחקני הקבוצה הצפונית סופגים ביקורות חריפות על היכולת שלהם ועל רמת ההשקעה בתבוסה להפועל חיפה. בעקבות חסרונו המורגש של אלקרינאוי הפצוע, מצפים במועדון מנסאר שייקח את המושכות

שחקן הפועל עכו, סיראז' נסאר. לילך וייס, מערכת וואלה!
בונים עליו. סיראז' נסאר/מערכת וואלה!, לילך וייס

אכזבה קשה בהפועל עכו מהתבוסה 4:0 אמש (שבת) להפועל חיפה ובעיקר מהיכולת הדלה שהציגו שחקני הקבוצה. עכו ניצלה את פגרת הנבחרות וערכה הכנה ארוכה וקפדנית למפגש עם מוליכת הליגה, שלומי דורה ביקש משחקניו להקשות על מרכז המגרש של האדומים ולשחק באופן אגרסיבי אך בפועל זה לא ניכר על כר הדשא והשחקנים ספגו ביקורות חריפות על היכולת ועל רמת ההשקעה שלהם. "זה היה קל מדי מהרגע הראשון", אמר שחקן בקבוצה הצפונית, "לא הופענו למשחק. אנחנו חייבים לשכוח ממנו מהר אם אנחנו רוצים לא לשקוע. התחלנו את העונה טוב, אסור לנו להתדרדר עכשיו".

חסרונו של עמראן אלקרינאוי הפצוע נחשב לאחד הגורמים להפסד הצורם, שכן המושאל מהפועל באר שבע היה אחד השחקנים הבולטים והיציבים של שלומי דורה במחזורים הראשונים של העונה. בקבוצה ציינו שההיעדרות שלו הורגשה מאוד על המגרש. אלקרינאוי יחזור רק בעוד כמה שבועות למגרשים ובעכו מצפים מסיראז' נסאר שייקח את המושכות ויוביל את הקבוצה כעת. סם אלישע, שהוחלף עוד במחצית הראשונה, עשוי לצאת להשאלה בינואר אם עכו תמצא שחקן זר על העמדה שלו.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל חיפה הביסה 0:4 את הפועל עכו, שלושער לאלון תורג'מן
שלומי דורה אחרי התבוסה נגד הפועל חיפה: "תוכנית המשחק שלנו לא עבדה"
יואב כץ ינחת בישראל. קלינגר: "הצעדתי קבוצות לאליפות. כשיגיע הזמן אצהיר"

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully