וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פייר ג'קסון הוא האיש שיחזיר את מכבי תל אביב לימים הגדולים"

באתר 'יורוהופס' שיבחו את הגארד החדש של הצהובים שכיכב מול באמברג ונבחר למצטיין המחזור: "נמצא מי שישכיח את הקטסטרופה של השנים האחרונות. הוא ממשיך דרכם של רייס, פארגו וביינום"

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. GettyImages
מלך חדש בהיכל? פייר ג'קסון/GettyImages

הופעת הבכורה המושלמת של פייר ג'קסון ביורוליג מטפחת תקוות גדולות בקרב אוהדי מכבי תל אביב, אבל מסתבר שההתלהבות אינה נחלתם בלבד. הרכז החדש של הצהובים הוכתר למצטיין המחזור הראשון במפעל האירופי הבכיר בזכות 27 הנקודות, תשעת האסיסטים ושבעת הריבאונדים שרשם בניצחון 71:88 על באמברג, ובעקבות זאת זכה לשבחים באתר 'יורוהופס'.

"מכבי תל אביב אולי מצאה את האיש שייקח אותה לארץ המובטחת", נכתב. "אוהדי מכבי מייחלים לכך ששתי העונות הקטסטרופליות האחרונות ביורוליג, בהן לא הצליחו לעבור אפילו את השלב הראשון, הן בגדר זיכרון רחוק. נראה שבתל אביב מעזים לחלום שוב, וזה קורה בעיקר בזכות ג'קסון. לפני תחילת העונה הייתה אופטימיות זהירה לגבי האפשרות שג'קסון יפרח בשיטה של נבן ספאחיה, אבל הופעת הבכורה שלו עלתה על כל הציפיות".

עוד בנושא:

הג'קסונים: על הצגה נדירה של איש אחד, פייר ג'קסון
פייר ג'קסון בראיון: "הפציעות מנעו ממני לשחק ב-NBA"
תמשיכו לחכות לישראלים: על מכבי תל אביב נטולת הצברים

שחקן מכבי תל אביב טייריס רייס חוגג. Sebastian Widmann, GettyImages
סוף סוף קם לו יורש ראוי? טייריס רייס/GettyImages, Sebastian Widmann

"ג'קסון נראה שחקן שונה לחלוטין מהטירון שעבר ביורוליג לפני כמה שנים בפנרבחצ'ה. הפעם, הוא נראה כמו רכז עם יכולות קליעה משודרגות, קבלת החלטות סופר-מהירה וחכמת משחק. אלה בדיוק התכונות שגארד צריך כדי להוביל את הקבוצה שלו לקמפיין מוצלח. הצהובים ידועים בתור קבוצה שמצליחה לשלב גארדים אמריקאיים בשיטה שלה ולהפוך אותם לשחקני טופ יורוליג. וויל ביינום, ג'רמי פארגו וטייריס רייס עשו זאת בעבר, ובהופעת הבכורה שלו במדים החדשים, ג'קסון נראה כמי שיכול להמשיך את דרכם ולהחזיר את מכבי תל אביב לימי הזוהר. הוא לא אחד שרק יעמיד מספרים מרשימים, אלא אחד שינהיג את הקבוצה ויגרום לשחקנים האחרים להעריץ אותו וליהנות לשחק לצידו".

האחרון שרשם הופעת בכורה כה מרשימה במכבי תל אביב ביורוליג היה וויל ביינום, שקלע 29 נקודות במשחק הפתיחה של עונת 2006/07 מול מלאגה. העונה ההיא הסתיימה בהפסד לצסק"א מוסקבה במשחק המכריע של רבע גמר היורוליג ובזכייה דרמטית באליפות המדינה. נראה שהעונה מכבי תל אביב וג'קסון יחתמו על הישג דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully