וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: "תורג'מן הצליח לחבר את השחקנים, יש שינוי לטובה"

15.10.2017 / 8:26

שביעות רצון באשדוד מהמאמן החדש: "עובד קשה ומשקיע". תורג'מן כינס את השחקנים על הדשא אחרי התיקו נגד אשקלון: "אנחנו קבוצה לפני ואחרי המשחק". אכזבה מאדילסון באהיה

עמיר תורג'מן מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
אשדוד סיימה רת המשחק עם אופטימיות. תורג'מן/לירון מולדובן

על אף שגם אתמול (שבת) לא מצאו את הניצחון הראשון העונה (1:1 נגד הפועל אשקלון), במ.ס. אשדוד מרוצים מעמיר תורג'מן ומרגישים שהוא יכול לחלץ את הקבוצה מהבוץ. "במספר הימים המועט שהוא כאן, מורגש שינוי לטובה", אמר גורם במועדון אמש. "הוא הצליח לחבר אליו את השחקנים. הוא עובד קשה מאוד. משקיע ונמצא שעות רבות במועדון. קיווינו לניצחון כבר במשחק הראשון, אבל זה עוד יגיע".

תורג'מן שניהל את המשחק הראשון שלו כמאמן אשדוד, הודה באופן אישי לכל שחקן אחרי המשחק. עוד קודם הוא אסף את השחקנים על כר הדשא וכשכולם, כולל אנשי הצוות, היו בדבוקה אחת הוא אמר: "נתתם הכל על המגרש ואני מבטיח לכם שהניצחון והנקודות יגיעו. נלך יחד בדרך הזו שלב אחרי שלב. יש כאן שחקנים מאוד מוכשרים ועם העבודה הנכונה, נראה את התוצאות".

תורג'מן הסביר מאוחר יותר מדוע אסף כך את השחקנים: "אנחנו קבוצה לפני המשחק ואחרי המשחק. אצלי לא יהיה מצב ששחקנים יסיימו משחק ויירדו מכר הדשא באופן פרטני ומבלי שנדבר ונחזק אחד את השני. כפי שעלינו יחד כקבוצה, כך נרד יחד מכר הדשא".

עוד בנושא:

במכבי פתח תקוה שוקלים לשחרר זר לפני ינואר
קלינגר: "הצעדתי קבוצות לאליפות. כשיגיע הזמן אצהיר"
הערב: מכבי תל אביב - בני יהודה

גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד (מימין) בעימות עם שחקני הפועל אשקלון. לירון מולדובן
תורג'מן ינסה להרגיע אותו. קינדה מימין/לירון מולדובן

תורג'מן מתכוון לשוחח עם גדי קינדה ולהמשיך לנסות לכוון אותו בכל הקשור לכרטיסים הצהובים שהקשר המוכשר מקבל בגין דברים שהוא אומר לעבר השופט או שחקני היריבה. תורג'מן החליף את קינדה בשלב מסוים אחרי שחשש שהשחקן יקבל כרטיס צהוב שני והוא לא רוצה להגיע למצב שהוא מוותר על אחד השחקנים הטובים של הקבוצה על כר הדשא, מסיבות דומות.

בקבוצה היו מאוכזבים מהיכולת של אדילסון באהיה ונראה כי במשחקים הקרובים יקבלו הזדמנויות שחקנים אחרים כמו חן עזריאל ודן ביטון.

מאוריסיו קורדיירו שכבש את השער לזכות אשדוד, פרגן למאמן החדש ושלח גם עקיצות לעבר ראובן עטר. "אני מרגיש שהמאמן החדש נותן לנו גב אמיתי. הוא רואה את כל הבעיות של הקבוצה ומבין מה צריך לתקן. יש אנשים שחושבים לא נכון לגביי ומעריכים שאני לא אוהב לעבוד באימונים, בזמן שהאמת היא שאני צריך להתאמן בצורה פחות אינטנסיבית כי לפעמים אני סובל מפציעות שמקשות עלי. המאמן החדש מבין אותי ואני אתן את חיי עבורו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מ.ס. אשדוד והפועל אשקלון נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully