וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "יאניס אנטטוקומפו יכול להיות השחקן הגדול אי פעם"

כוכב הווריירס שיבח את הכישרון הצעיר של מילווקי: "הוא תופעה, לא ראיתי שום דבר דומה לזה, פאקינג מדהים". הבאקס עשויים לצרף את ריצ'רד ג'פרסון, מו"מ בין סמארט לבוסטון על הארכת חוזה

יאניס אנטטוקומפו שחקן מילווקי. AP
אכן, תופעה נדירה. אנטטוקומפו/AP

העונה שבפתח אמורה להיות שנת הפריצה האמיתית של יאניס אנטטוקומפו. היווני המגוון הוביל את מילווקי בכל הקטגוריות הסטטיסטיות החשובות בעונה שעברה, ובעונה הקרובה הוא אמור לקחת את הבאקס עוד צעד אחד קדימה בשממה של המזרח. כך או כך, הוא ללא ספק אחד השחקנים הכי מסקרנים ב-NBA כיום.

עד כמה הוא מסקרן? מספיק בשביל שיקבל את המחמאות הבאות מקווין דוראנט: "הגריק פריק הוא חתיכת נשק עוצמתי. מעולם לא ראיתי שום דבר דומה לזה. התקרה שלו היא כנראה...הוא יכול להיות השחקן הכי טוב שאי פעם שיחק את המשחק הזה, אם הוא רוצה. מפחיד לחשוב על זה. הוא השחקן שאני הכי אוהב לראות ב-NBA. הוא פאקינג מדהים. הוא יותר אתלטי ממני, יותר ארוך ממני, מהיר ממני, ועומד להיות גם חזק ממני פיזית".

על פי הערכות של פרשנים ומומחים, ה"גריק פריק" צפוי להתחרות כבר העונה על תואר ה-MVP ולעשות עוד צעד משמעותי קדימה, אחרי שבעונה שעברה הוביל את הבאקס בנקודות, אסיסטים, ריבאונדים, חסימות וחטיפות. אבל הקיץ הזה היה סוער ומתוח עבורו. זה החל בפרשייה שהתפתחה סביב היעדרותו מהיורובאסקט, בשל מה שהבאקס כינו כפציעה, בעוד נבחרת יוון טענה שמדובר בפגיעה מפוברקת שמטרתה למנוע ליאניס לשחק ולהפחית את הסיכון שייפצע לפני העונה הקריטית. בהמשך הוא נאלץ להתמודד עם טרגדיה משפחתית, כשאביו נפטר מדום לב באופן פתאומי.

עוד בנושא:

ידו בכל: איך תיראה העונה של אנטטוקומפו במילווקי המסקרנת?
הכסף מדבר: האם תדעו איזה שחקן NBA מרוויח הכי הרבה בקבוצה שלו?

צפו בראיון המלא של דוראנט

עוד חדשות NBA

* נשארים במילווקי: ריצ'רד ג'פרסון, שהועבר בטרייד מקליבלנד לאטלנטה ונחתך מההוקס, מועמד רציני להצטרף לבאקס על פי ESPN. הפורוורד בן ה-37 מעוניין להצטרף לקבוצה הצעירה, בה יוכל לשמש כמבוגר האחראי.

* דני איינג' הודה שהחל בשיחות עם מרכוס סמארט על הארכת חוזהו בבוסטון: "לא בטוח אם המגעים יצלחו, אבל נעשה הכל כדי שזה יקרה".

* אלייז'ה מילסאפ, אקס מכבי תל אביב, נחתך מהסגל של פיניקס אחרי שהיה חתום בשורותיה על חוזה זמני. המשמעות היא שאקס פנאתינייקוס וגליל עליון, מייק ג'יימס, יהיה חלק מהסגל הסופי לעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully