וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ ינחת בישראל. קלינגר: "הצעדתי קבוצות לאליפות. כשיגיע הזמן אצהיר"

15.10.2017 / 7:02

הפועל חיפה חוגגת, הבעלים מנמיך ציפיות ("כרטיס לאירופה? אני קונה כרטיס לעכו") ינחת בישראל וישוחח עם ממן ועם הבלם הרומני: "צריך להפסיק עם המסיבות. תמאש יישאר". מחמאות לתורג'מן ולקלינגר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המומנטום נמשך. שחקני הפועל חיפה חוגגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמנם רק שבעה מחזורים בלבד חלפו מפתיחת העונה, אבל בהפועל חיפה מתקשים לעכל את המאזן הנהדר של ניר קלינגר העונה: 17 נקודות ומקום בפסגה. על מנת לחזות מקרוב בקבוצה המצליחה שלו, הבעלים יואב כץ ישוב לארץ כבר ביום רביעי ויצפה במשחק בשבת מול בני סכנין בעכו. "כרטיס לאירופה? בינתיים אני קונה כרטיס בכיוון אחד – לישראל, לעכו, אני בא לראות את הקבוצה שלי", הגיב כץ על מטרת בואו לישראל. הבעלים צפוי להיפגש עם חנן ממן וגבריאל תמאש כדי לשכנע אותם לחתום על חוזה חדש – ממן לשלוש עונות, תמאש לעונה נוספת ואולי גם לסיים את הקריירה בקבוצה.

בעוד שהרומני עדיין מתלבט, כץ סיפר: "אנחנו בקשר מצוין. אני סבור שהוא יישאר בהפועל חיפה גם בעונה הבאה". על הקבוצה שלו אמר: "לשמחתי או לצערי, עכו הייתה ביום מאוד לא טוב. הם לא שיחקו שלושה שבועות. הקבוצה שלנו רצה יותר, החזיקה בכדור יותר והתאמצה יותר". כמו השחקנים שלו, שלא רשמו חגיגה יוצאת דופן אתמול, גם כץ מנסה להישאר עם הרגליים על הקרקע. "אני רק מקווה שלא נעשה יותר מדי מסיבות, כי צריך להפסיק עם זה משום שבשבוע הבא מחכה לנו סכנין. אנחנו נתמודד מול קבוצה פיזית עם חלק התקפי חזק, אני מאוד מקווה שנוכל להתמודד איתם". כץ יצפה גם במשחקים מול רעננה ונתניה.

עוד בנושא:

הפועל חיפה הביסה 0:4 את הפועל עכו, שלושער לאלון תורג'מן
קלינגר: "המקום הראשון לא יגרום לנו לשאננות". תורג'מן: "משחק גדול"

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
עדיין לא משתכנע. יואב כץ/סוכנות ג'יני

אלון תורג'מן הפך אתמול לסגן מלך השערים, והוא כבר עם שישה העונה – אחד יותר מעדן בן בסט ורק שלושה פחות מדיא סבע שמוביל בבטחה את טבלת מלך השערים. "מהרגע שאלון הגיע היה ברור לאן זה הולך. הוא היה דומיננטי במחנה האימונים למרות שעלה כמחליף ובמשחקי טרום העונה הוא בלט מעל כולם. אין שום סיבה שהוא לא יוביל את ההתקפה שלנו גם העונה", אמרו בהפועל חיפה. על ההצלחה הזאת חתום כמובן גם קלינגר, שלאחר שיחה עם תורג'מן החזיר אותו מעמדת הכנף, בה שיחק בבני יהודה, לעמדה שהוא אוהב. "אני שמח שהקבוצה נראית ככה, אבל חשוב שנישאר עם הרגליים על הקרקע", אמר תורג'מן בסיום. "אמרתי לפני המשחק שהקבוצה הזאת היא משפחה אחת גדולה, וכשיש שמחה במקום רואים את זה על המגרש. צריך ליהנות מהרגע הזה אבל לא להוריד את הרגל מהגז. עדן בן בסט? חשוב מאוד שיחזור אלינו כמה שיותר מהר".

"חלוץ שעובד מבקיע. בתקופה האחרונה זה פחות הלך, היום תורג'מן השלים את המכסה", אמר קלינגר, שנשאל לאן פניה של הקבוצה העונה. "הפועל חיפה היא קבוצת צמרת, כרגע אנחנו במקום הראשון, אבל אנחנו לא מאבדים את הראש. הקהל לא הגיע סתם, הם רואים קבוצה שנלחמת גם בשלוש וארבע אפס, שהקבוצה נלחמת. "אני לא עובד במפעל להצהרות. אין לי שום בעיה עם מערכת הציפיות שיצרנו, אני בעד להיות עם הרגליים על הקרקע. הייתי לא מעט בקריירה שלי במקומות האלה, אפילו יותר מאשר למטה. אני לא שוכח מה כתבו בתחילת העונה, במשחקי גביע הטוטו. אין לי טענות, אני שמח מאד מהדרך שבה אנחנו משחקים. הניסיון שלי חשוב לי. כשיגיע היום להצהיר, אצהיר. הצעדתי קבוצות לאליפות ולצמרת, זה לא משהו חדש לי. אני יודע איך אני מתנהל". חנן ממן ספג קללות מאחד האוהדים בסיום, מה שגרר התערבות מהמאמן. "זאת תקלה קטנה בכנף. אוהד צעק, פניתי אליו וביקשתי שיירגע, ביקשתי שנתקדם קדימה", הסביר קלינגר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully