וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "בכר לא מתכוון לחכות שדברים יסתדרו מעצמם"

15.10.2017 / 6:36

למרות הניצחון על רעננה, המאמן זועם על חוסר המחויבות ומתכנן מהפכה בהרכב לקראת סטיאווה ומכבי תל אביב. במחצית הטיח האשמות בשחקנים. חלאיילה הפך לגיבור המפתיע: "בצוות המקצועי התעקשו שלא יושאל, כעת הוכח שהם צדקו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. ברק בכר זעם, השחקנים מגיבים: "הוא צודק"

הכעס שברק בכר הפגין בעמדת הראיונות במחצית ובסיום הניצחון 1:3 על הפועל רעננה אמש (שבת) לא היה רק מס שפתיים. גם בפני השחקנים המאמן נראה עצבני מאוד ואף הטיח האשמות, בעיקר בהפסקה. "אם היו לי חמישה חילופים, הייתי עושה אותם עכשיו", אמר בזעם. למרות שחזר וביקש מהשחקנים להראות יותר מחויבות, ואמר להם כי "זה נראה שכל אחד משחק בשביל עצמו", האלופה הציגה יכולה חלשה, פרט לרבע השעה האחרונה, במהלכה חזרה מפיגור וכבשה שלושה שערים.

"ברק כעס מאוד, ובצדק", אמר אחד השחקנים. "אנחנו ממשיכים לשחק לא טוב וחייבים לשנות את זה. משבר? מבחינת יכולת אפשר להגיד את זה, אבל זה שאנחנו משיגים נקודות מעיד על החוזק והאופי שלנו".

עוד בנושא:

למרות פיגור מפתיע: הפועל באר שבע ניצחה את הפועל רעננה 1:3 בחוץ
בכר תקף: "המשחק הכי גרוע מאז שהגעתי, איבדנו את הדרך לגמרי"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
"כל אחד משחק בשביל עצמו". בכר מנסה להירגע/יוסי ציפקיס

2. "בכר לא מתכוון לחכות שהדברים יסתדרו מעצמם"

בכר לא רצה לפרט כיצד יפעל כעת, אך ההערכה של שחקנים ואנשים במועדון היא שכבר נגד סטיוואה בוקרשט ייערכו שינויים משמעותיים בהרכב, שיימשכו גם במשחק נגד מכבי תל אביב במחזור הבא. מאור מליקסון צפוי לחזור ל-11, כאשר גם בן ביטון בתמונת ההרכב למשחקים הקרובים. "גם אם לא יהיו שינויים פרסונליים, יהיו דברים שברק יעשה בימים הקרובים. מי שדיבר איתו וראה אותו מבין שהוא לא מתכוון להשאיר את המצב כפי שהוא היום ולחכות שהדברים ישתנו", אמר גורם במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'ון אוגו, אנתוני וואקמה, הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
מי ישלם את המחיר? וואקמה ואוגו חוגגים/יוסי ציפקיס

3. הפצועים חוזרים, גם אוחנה מתאושש

אם בכר מחפש בכל זאת סיבות לאופטימיות, הוא יכול להתעודד מכך שמספר שחקנים חשובים שסבלו מפציעות אמורים לחזור בקרוב מאוד. מיגל ויטור עשוי להיות בסגל כבר ביום חמישי מול סטיאווה, גיא מלמד צפוי לחזור לפעילות בשבוע הבא, וגם מוחמד גדיר צפוי לשוב לכשירות מלאה בהקדם. אליניב ברדה, ניב זריהן ומיכאל אוחנה עדיין בספק לחמישי, אך בבאר שבע נרגעו לגלות שהפציעה של האחרון לא חמורה כפי שחששו מלכתחילה.

שחקן הפועל באר שבע אמיר חלאיילה. יוסי ציפקיס
משום מקום. חלאיילה חוגג/יוסי ציפקיס

4. גיבור הערב: אמיר חלאיילה

למרות היכולת הבינונית בפתיחת העונה, באר שבע עדיין נאבקת בצמרת, וכל זה עוד לפני שהשלימה את המשחק החסר שלה. לכן בקרב האלופה יש גם אופטימיות ופרגונים. מי שזכו למחמאות היו צמד הבלמים לואי טהא וחאתם עבד אלחמיד. גם איסק קואנקה זכה למחמאות ולחיזוקים אחר השער, אך מי שגנב את ההצגה היה אמיר חלאיילה הצעיר, שכבש את השער השני שהשלים את המהפך במספרת יפה, ולאחר מכן הוסיף גם בישול לג'ון אוגו. "הוא ילד מוכשר שאם יעבוד קשה ויהיה סבלני, יגיע רחוק", אמר חברו לקבוצה לואי טהא, "הוא שחקן מוכשר מאוד ואני עוזר לו במה שאפשר". חלאיילה לא נכלל בסגל של בכר ברוב המשחקים העונה וגם ביום חמישי בכר לא יוכל להכליל אותו, משום שהוא לא נרשם למשחקים בזירה האירופית. "אמיר היה יכול לצאת להשאלה, אבל בצוות המקצועי התעקשו להשאיר סגל רחב. אלו בדיוק המקרים שמוכיחים שהם צדקו", סיפרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully