וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס ופיקה הרגיזו את אתלטיקו, סימאונה: "מסי היה יוצא מהכלל"

החלוץ חגג את שער השוויון מול הקולצ'ונרוס בתנועת השתקה לקהל, הבלם הגיב לקריאות הבוז לעברו, ובתקשורת המדרידאית ביקרו את שניהם. וגם: סימאונה מהלל את מסי, ושוב עוקץ את ואלוורדה

רויטרס

ברצלונה ואתלטיקו מדריד נפרדו אמש (שבת) ב-1:1 מרתק בוונדה מטרופוליטנו. סאול כבש ראשון (21), אך לואיס סוארס השווה בדקה ה-82 ודאג שהפער בין שתי הקבוצות יישאר על שש נקודות (הפער של ברצלונה מריאל מדריד עומד כעת על חמש).

ארנסטו ואלוורדה מאמנה של ברצלונה נשמע די מסופק מהתיקו: "אתלטיקו השיגה יתרון מוקדם ואחרי זה חיכתה מאחור וניסתה לעקוץ. הצלחנו להשיג את השוויון עם הרוח שלנו והנחישות ואנחנו חוזרים הביתה מסופקים, אבל עם הרגשה שהיינו יכולים להשיג תוצאה טובה יותר. אף פעם לא קל לנצח, גם לא בוויטוריה או חטאפה. היה לנו רצף טוב של ניצחונות והגענו למשחק מאוד קשה".

לואיס סוארס, החלוץ האורוגוואי שסיים בצורת ארוכה בליגה והציל את ברצלונה מהפסד עם שער שוויון, אמר: "כולם יודעים שלאתלטיקו מדריד יש הגנה חזקה מאוד ושוער נהדר. היתה לנו תחושה שהיה מגיע לנו יותר במחצית השנייה. אחרי שפיגרנו במשך רוב דקות המשחק, צריך לקבל את התוצאה הזו, אבל אני חושב שהיו לנו יותר מצבים מהם. הגול שלי? הבטחתי שלא נפסיד".

סוארס ספג קריאות בוז רמות לאחר שחגג את השער שכבש בתנועת השתקה, אך סירב להתייחס לכך בסיום. גם ואלוורדה התחמק מלהתייחס לתקרית שסוקרה בהרחבה בתקשורת במדריד, ואמר בסיום: "הייתי בלתת הוראות לשחקנים שלי, לא ראיתי איך הוא חגג את השער שכבש. לא ספורטיבי? לא חושב שהשחקנים שלי מתנהגים מתנהגים בחוסר ספורטיביות. בכל מקרה, הוא היה סנסציוני היום. הוא איים על השער כל הזמן, ונראה שהוא מחזיר לעצמו את הביטחון".

במהלך המשחק ספג ג'רארד פיקה שריקות בוז צורמות מהקהל של אתלטיקו מדריד. בלם ברצלונה הגיב בשלב מסוים, כשדחף את אצבעותיו לאוזניו בהפגנתיות:

עוד בנושא:

ספרד: אתלטיקו מדריד וברצלונה נפרדו ב-1:1
ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:2 את חטאפה בחוץ

מנגד, דייגו סימאונה שעדיין לא ניצח את ברצלונה בליגה ב-12 המשחקים בהם אימן את אתלטיקו מדריד, אמר: "במחצית הראשונה היו לנו יותר הזדמנויות, וטר סטגן היה טוב מאוד. במחצית השנייה הם היו עדיפים. לא הצלחנו למצוא את ההתקפה המתפרצת שתעניק לנו את הניצחון. למסי היה משחק יוצא מהכלל, אני משוכנע שהוא לא באמת היה עייף מכל הנסיעות, כמו שכמה אנשים טענו". האמירה הזו כוונה בין היתר לארנסטו ואלוורדה, שאמר עוד לפני כן ש"מסי היה מותש, ובכל זאת נתן משחק נהדר". זהו כמובן המשך ישיר לעקיצות ההדדיות בין השניים לפני המשחק".

סאול, שכבש את השער של אתלטיקו, אמר: "בארסה קבוצה מצוינת. יאן אובלק סיפק כמה הצלות טובות מאוד. בסוף המחצית השנייה היו לנו בעיות, אבל חבל, בבית אנחנו תמיד רוצים לקחת שלוש נקודות. מאוד רציתי להבקיע, הרגשתי אשם שלא הבקעתי בכמה משחקים, כך שאחרי השער הוקל לי. כעת נצטרך להתרכז בליגת האלופות ולהשיג שלוש נקודות שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully