וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן ניצח במשחקו ה-100 בריאל מדריד: "חשוב שרונאלדו הבקיע"

הצרפתי סיכם את ה-1:2 על חטאפה והצטרף לשחקני ריאל שהיללו את הכוכב. ואסקס: "עכשיו הוא מאושר". וגם: המספרים של זיזו ב-100 משחקיו הראשונים בתפקיד והכפיל של כריסטיאנו רונאלדו נעצר

one

זה לא היה קל, זה לא היה יפה, אך בסופו של דבר השיגה אמש (שבת) ריאל מדריד ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות, כשגברה על חטאפה 1:2. כריסטיאנו רונאלדו כבש את שער הליגה הראשון שלו העונה כשהכריע את ההתמודדות בדקה ה-85, לאחר שקארים בנזמה כבש ראשון (39) וחורחה מולינה איזן (56).

זינדין זידאן רשם את משחקו ה-100 בתפקיד, במהלכם ניצח 75 פעמים, סיים ב-17 תוצאות תיקו והפסיד שמונה פעמים בלבד. במהלך התקופה הזו, קבעה ריאל מדריד שיא משחקים רצופים ללא הפסד (40), ניצחונות חוץ רצופים (13), ומשחקים רצופים בהם הבקיעה לפחות שער אחד (73).

לקרלו אנצ'לוטי היו יותר ניצחונות ב-100 משחקיו הראשונים (78) וכך גם לז'וזה מוריניו (77), אך זידאן זכה עד כה בשבעה תארים, בניגוד לאיטלקי (ארבעה) והפורטוגלי (אחד).

עוד בנושא:

ספרד: אתלטיקו מדריד וברצלונה נפרדו ב-1:1
ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:2 את חטאפה בחוץ

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
פחות ניצחונות, יותר תארים. זידאן/רויטרס

"לא השתניתי, אני עדיין מי שהייתי", אמר זיזו על המעבר מקריירת המשחק לקריירת האימון שלו. "הזיכרון הכי טוב שלי כרגע הוא שניצחתי את משחקי ה-100". על שער הבכורה של רונאלדו בליגה אמר: "היה חשוב עבורו להבקיע את שערו הראשון. אני שמח מאוד מהשער שלו מהבישול של איסקו, וגם מהשער של בנזמה. סבלנו הרבה, אבל זה נורמלי. בכל משחק ליגה היריבה מקשה עלינו. שיחקנו טוב, המחצית הראשונה היתה פנומנלית, הראינו אופי כדי לנצח את המשחק".

מרסלו הוסיף: "היה קשה לשחק פה, אבל אנחנו טובים. נאמר לנו שהשער שלהם היה מנבדל, אבל זה לא משנה. מה שחשוב זה שהצלחנו לקרוא את המשחק אחרי שספגנו, ולנצח. אנחנו יודעים מה כריסטיאנו יכול לתת לנו, הוא עשה כל כך הרבה עבור המועדון. כשצריכים אותו, הוא שם".

גם לוקאס ואסקס הילל את רונאלדו ואמר ש"זה היה עניין של זמן עד שהוא יכבוש, הוא נתן לנו שלוש נקודות ועכשיו הוא שוב מאושר".

אגב, במהלך המשחק פרץ לכר הדשא כפיל של כריסטיאנו רונאלדו. הוא נעצר על ידי המשטרה ופונה מכר הדשא:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully