וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היינקס: "זו התחלה חיובית", מולר: "היה הרבה לחץ ומתח"

המאמן בן ה-72 חגג את ה-0:5 מול פרייבורג במשחק החזרה שלו, מאטס הומלס: "כל אחד שיחק בשביל השני". דורטמונד הפסידה, בוס: "לא שיחקנו טוב", גצה: "אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו"

מאמן באיירן מינכן, יופ היינקס. GettyImages
חזר לחגוג באליאנץ ארנה. היינקס/GettyImages

באיירן מינכן הצליחה לחזור לנצח ולהרשים במשחק הבכורה המחודשת של יופ היינקס. הבווארים דרסו אתמול (שבת) 0:5 את פרייבורג בבית בזכות שער עצמי של יוליאן שוסטר (8) ושערים נוספים של קינגסלי קומאן (42), טיאגו אלקנטרה (63), רוברט לבנדובסקי (75) ויוזואה קימיש (93).

עוד בנושא:
באיירן מינכן הביסה 0:5 את פרייבורג, לייפציג ניצחה בדורטמונד

מאמן באיירן יופ היינקס אמר אחרי המשחק: "היה חשוב מאוד להתחיל טוב. זה נותן לנו רוח גבית ואז הביטחון העצמי שלנו גדל. הצלחנו למצוא מרווחים בצורה מוצלחת ולהניע את הכדור היטב. במצב הנוכחי שלנו, אסור לנו להתרגש יותר מדי מ-0:5. הדבר החיובי הוא שהקבוצה המשיכה לשחק גם אחרי ה-0:2. זו הייתה התחלה חיובית אחרי השבועות האחרונים. עדיין יש הרבה עבודה לפנינו". תומאס מולר אמר: "זה רגע נחמד מאוד. כמובן שהיה הרבה מתח ולחץ, רצינו להראות מה אנחנו שווים במשחק הביתי. אני חושב ששיחקנו די טוב. עכשיו אנחנו צריכים לרדת לקרקע ולהירגע לקראת המשחק הבא". מאטס הומלס הוסיף: "כך רצינו להיראות, היה משחק טוב. כמובן ש-0:5 זה תמיד נראה נהדר, אבל היו כמה טעויות. היה כיף לשחק היום, כל אחד שיחק בשביל השני".

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
גם צמד שלו לא הספיק. אובמיאנג/רויטרס

בורוסיה דורטמונד ספגה הפסד ביתי ראשון בליגה אחרי 41 משחקים ברציפות. הצהובים-שחורים הפסידו 3:2 לר.ב. לייפציג בתום משחק דרמטי וכשגם צמד של פייר אמריק אובמיאנג לא מספיק עבורם. מאמן דורטמונד פטר בוס אמר אחרי המשחק: "זה לא היה משחק נהדר. המשחק אופיין בהרבה קרבות והיה מרגש מאוד, אבל לא הראינו כדורגל טוב, במיוחד לא במחצית הראשונה. התקשינו מאוד מול הלחץ של לייפציג. במחצית השנייה ניסינו לשנות את זה, אבל לרוע המזל ספגנו שער נוסף וכרטיס אדום. לאחר מכן כבר היה קשה מאוד".

מריו גצה הוסיף: "אנחנו יכולים להאשים רק עצמנו בהפסד הזה. השערים היו מיותרים. הצלחנו לכבוש שער מוקדם ולעלות ל-0:1 ולאחר מכן היינו צריכים להראות הרבה יותר יציבות. גם אחרי המחצית ישר ספגנו שער וקיבלנו כרטיס אדום ולא הצלחנו לחזור מזה. בסופו של דבר היה לנו גם מזל רע".

מאמן ר.ב. לייפציג רלף האזנהוטל אמר: "תמיד האמנו בעצמנו, לחצנו מאוד על היריבה. הרגשתי שהיינו טובים יותר מדורטמונד, גם אם היינו צריכים לעבוד קשה מאוד בשביל זה. אמרתי כבר לפני המשחק שזה יהיה קרב עם התקפות מצד לצד. אני גאה מאוד בקבוצה שלי. בסופו של דבר, הגיע לנו לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully