וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "המשחק הכי גרוע מאז שהגעתי, איבדנו את הדרך לגמרי"

מאמן הפועל באר שבע לא אהב את התצוגה ב-1:3 על הפועל רעננה: "זה היה נורא, כל אחד שיחק לעצמו. אני לא אתן לזה להימשך, נדלקה לי נורה אדומה. רעננה הייתה טובה יותר והגיע לה לנצח"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

"זה היה המשחק הכי גרוע מאז שהגעתי להפועל באר שבע. אני אסיק את המסקנות מהמשחק הזה, זה היה נורא, רע מאוד. איבדנו את הדרך לגמרי, כל אחד שיחק לעצמו. זה נראה כמו עדר ללא רואה. היה מעציב מאוד לראות את זה". כך נשמע הערב (שבת) ברק בכר בתום משחק הניצחון של הפועל באר שבע על הפועל רעננה 1:3.

בכר לא כעס לחינם. האלופה אמנם סיימה את המשחק עם שלוש נקודות, אבל במשך דקות ארוכות הציגה יכולת חלשה וכלל לא סיכנה את נועלת הטבלה. שלושה שערים בדקות 77-87 הצילו את הקבוצה מבירת הנגב מהפסד, אבל בוודאי לא גרמו לבכר להיות מרוצה.

המאמן המשיך: "אני לא אתן שזה יימשך כך. העונה היו לנו משחקים טובים יותר ופחות, אבל לא נראינו כך. נדלקה לי היום נורה אדומה ואדאג שזה לא יראה כך יותר. היום זה נראה כמו שובע. רעננה היו טובים יותר, היו צריכים לנצח ולמזלי לא ניצחו. אני שמח שלפחות ניצחנו, אבל אי אפשר להמשיך בצורה הזו".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
מאוד לא אהב את היכולת. בכר/יוסי ציפקיס

בכר נשאל גם על השער של קואנקה: "אמרתי כבר הרבה זמן ששחקנים צריכים את הזמן שלהם. הוא צריך את הדקות שלו. רואים שיש לו את היכולות והרצון, ננסה להרוויח אותו".

לקראת השבוע העמוס של באר שבע, אמר המאמן: "כל משחק לגופו. יש הבדל בין משחק מול רעננה, שאני בטח לא מזלזל בה, למשחקים מול סטיאווה בוקרשט ומכבי תל אביב".

קואנקה ששיחק 90 דקות וכבש את שער השוויון, אמר: "אני מרגיש טוב, הניצחון היה חשוב והשער שלי עזר לקבוצה. היה קשה כאן בהתחלה כי נפצעתי, עכשיו אני מתחיל להרגיש טוב יותר ואני חושב שאני יכול להתחיל להשתפר. אני אתחיל ללמוד את הליגה, להיכנס לקצב ואשחק יותר טוב ממשחק למשחק. אנחנו יודעים שלא שיחקנו טוב, אחרי שתי אליפויות ידענו שיהיה קשה יותר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גיא לוי מאמן הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
לא הסתיר את האכזבה. גיא לוי/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל רעננה, גיא לוי: "המשחק היה בידיים שלנו, אבל רגעים של חוסר ריכוז פגעו בנו. זה לא ברור לי. לא היינו מרוכזים, בעיקר בשערים שספגנו. השער השלישי היא מעוד איבוד כדור על קו ה-16. טיטלמן היה עייף וירד מהמגרש אחרי שהוא היה שחקן משמעותי מאוד. הוא לא יכול היה להמשיך. זה פגע בנו. היו לנו דקות חיוביות, אבל זה לא מעודד אף אחד עכשיו".

לוי הוסיף: "צריך לבנות משהו מנצח, אנחנו צריכים את הנקודות. זו הייתה בחירה שלי להגיע לרעננה, אף אחד לא אילץ אותי להגיע לפה. גודל האתגר היה ברור לי. לא סתם הקבוצה נקלעה למצב מביך למטה, אבל אנחנו יכולים לעשות את הדברים הרבה יותר טוב. אנחנו יכולים להתחזק בעמדות מסוימות ואז הדברים יכולים להשתנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully