וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "אסור לשחק בצורה כזו בליברפול, במנצ'סטר יונייטד זה בסדר"

מאמן ליברפול ביקר את צורת המשחק ההגנתית של השדים האדומים. מוריניו: "נקודה טובה". גווארדיולה חגג את ה-2:7 הגדול של מנצ'סטר סיטי: "המשחק הטוב ביותר שלנו מאז שהגעתי הנה"

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
קלופ/רויטרס

המחזור השמיני בפרמיירליג סיפק היום (שבת) כמה סיפורים ומשחקים מסקרנים במיוחד. מה שהיה אמור לעמוד במוקד, המפגש בין ליברפול למנצ'סטר סיטי, סיפק 0:0 חלש במשחק הגנתי מאוד של השדים האדומים באנפילד. מנצ'סטר סיטי דרסה 2:7 את סטוק סיטי והגדילה את הפער בפסגה לשתי נקודות. צ'לסי ספגה הפסד שני ברציפות עם 2:1 מול קריסטל פאלאס, שלראשונה העונה כבשה ואפילו השיגה נקודות. שער של כריסטיאן אריקסן סידר לטוטנהאם 0:1 מול בורנמות' וארסנל חזרה לזייף ולאכזב עם הפסד 2:1 מול ווטפורד.

עוד בנושא:
2:7 ענק לסיטי מול סטוק סיטי, הפסדים לצ'לסי וארסנל
ליברפול ומנצ'סטר יונייטד נפרדו ב-0:0

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מרוצה מהנקודה. מוריניו/רויטרס

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר אחרי המשחק: "ברור שאי אפשר לשחק בצורה הזו בליברפול, אבל זה בסדר בשביל מנצ'סטר יונייטד. זו הייתה הופעה טובה, חשבתי שהגיעו לנו שלוש הנקודות. היינו חסרי מזל בשניים או שלושה מצבים וכמובן שהייתה הדיפה אחת גדולה של דה חאה. הרבה שחקנים שלנו היו טובים. אפילו שהמשחקים האחרונים שלנו לא היו מושלמים, היינו טובים היום ומרוכזים. כשהיריבה משחקת בגישה כל כך הגנתית, לא תגיע ל-20 מצבים. יכול להיות שלוקאקו היה צריך לקבל כרטיס אדום על התיקול שלו על לוברן. אנחנו צריכים להיות יצירתיים ואמיצים במצבים כאלה. אנחנו לא כובשים שערים קלים יותר, אז האתגר הגדול הוא לא לאבד ביטחון ולא איבדנו ביטחון. אנחנו ממשיכים הלאה. כבר אמרתי לשחקנים שהם בחרו בדרך הקשה כשעברו לליברפול".

מוריניו עצמו אמר: "במחצית הראשונה הייתה לנו שליטה מוחלטת במשחק. נזקקתי לספסל ולא היה לי ספסל. היריבה הייתה טובה מאוד היום, אבל שיחקנו את המשחק שלנו. במחצית הראשונה היו לנו שני מצבים טובים מאוד ושליטה במשחק. במחצית השנייה מאטיץ' התעייף ולא היו לי פתרונות על הספסל. ניסיתי להכניס קצת דינמיות להתקפה עם החילופים שלי, אבל במציאות הפסדנו כוח, אנרגיה ושליטה בקישור. הייתה לנו בעיטה אחת לשער. בשבילכם ובשביל המומחים זה קל מאוד לדבר, אבל על הקווים זה קשה יותר".

מוריניו טען כי הגישה ההגנתית של ליברפול פגעה בו: "הם שיחקו 90 דקות עם ג'אן, וילנדאום והנדרסון. חשבתי שבגלל שהם משחקים בבית, והם שבע נקודות מאחורינו, הם ישנו את זהמערך, אבל לא. הקישור של ליברפול היה חזק מאוד. הם מהירים יותר מאיתנו. לא הייתה לי אפשרות לשנות את כיוון המשחק אז זו נקודה טובה".

דה חאה, שהציל שער בטוח של ג'ואל מאטיפ במחצית הראשונה, אמר: "ניסיתי להגיב הכי מהר שיכולתי. לפעמים הכדור כל כך מהיר ופשוט עשיתי את מה שיכולתי. זו הייתה נגיעה אינסטינקטיבית שלי בכדור. זו הייתה הצלה טובה מאוד, אבל אני צריך לשמור על הרמה שלי. זו נקודה בשבילנו אז אנחנו צריכים להמשיך קדימה. אנחנו תמיד מנסים לנצח, אבל ליברפול שיחקה טוב יותר מאיתנו. זו נקודה, אנחנו שמחים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מרוצה. גווארדיולה/רויטרס

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה אמר אחרי התצוגה של הקבוצה שלו: "אני שמח מהניצחון הזה, היינו צריכים לחזור לריכוז גבוה מאוד אחרי פגרת הנבחרות, להתחיל טוב. לא הפסדנו כדורים בקלות, אנחנו משחקים מהר ופשוט. לכן אני מרוצה, זו ההופעה הטובה ביותר של הקבוצה מאז שהגעתי הנה. נהניתי מאוד מהמשחק כמו האוהדים שלנו, אז אנחנו שמחים". המאמן הספרדי התייחס ליכולת הטובה של קווין דה בראונה, שבישל שני שערים ואמר: "הוא אחד הטובים במרחק גדול, הוא מישהו שמייצר הרבה מאוד דברים עבורנו".

דה בראונה עצמו אמר: "אנחנו משחקים בצורה שוטפת כרגע, אנחנו משחקים מצוין. לא רק אני. זה נראה נהדר לראות את השערים, זו לא פעולה אישית אף פעם. אני מאושר כי אנחנו מנצחים כרגע. אני משחק ברמה של הקבוצה והיא גבוהה מאוד כרגע".

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
קונטה מאוכזב/רויטרס

אנטוניו קונטה, מנג'ר צ'לסי המאוכזב, אמר: "התחלנו רע מאוד והיה לנו קשה מאוד. אנחנו צריכים להבין את המצב ולהמשיך לעבוד כדי למצוא פתרון נכון למרות הפציעות. זה הפסד גדול בשבילנו, אבל אנחנו צריכים לקבל את המצב ולנסות לעשות את המיטב". ויקטור מוזס נפצע והאיטלקי אמר: "זו עוד בשורה רעה בשבילנו. אנחנו צריכים לבדוק מחר עם הצוות הרפואי. זו אבידה נוספת והפסד גדול בשבילנו. אתם יודעים את החשיבות של השחקן הזה לקבוצה שלנו". על המשחק עצמו הוסיף קונטה: "לא הופתעתי כי אם אתה משחק מול קבוצה שנלחמת נגד הירידה, אז תהיה אווירה חמה ויהיה משחק אינטנסיבי. פאלאס נלחמה על כל כדור, אבל אני מעדיף להתעסק בקבוצה שלי. אני לא אוהב להפסיד, במיוחד לא כשזה פעמיים ברציפות. אני מרגיש רע היום ויהיה לי קשה להירדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully