וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "המקום הראשון לא יגרום לנו לשאננות". תורג'מן: "משחק גדול שלנו"

14.10.2017 / 20:45

בהפועל חיפה חגגו את הרביעייה מול הפועל עכו. המאמן: "הקרדיט הוא כולו של השחקנים. אנחנו משחקים כדורגל טוב, התקפי ואחראי". שלומי דורה: "תוכנית המשחק שלנו לא עבדה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החגיגות נמשכות. הפועל חיפה חוגגת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל חיפה ממשיכה עם פתיחת העונה החלומית שלה. האדומים הביסו הערב (שבת) 0:4 את הפועל עכו ושמרו על מקומם בפסגה וגם על המאזן הנקי מהפסדים. חיפה הציגה כדורגל שוטף והתקפי כשאלון תורג'מן מככב עם שלושער וחנן ממן חתם בדקה ה-80.

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם חנן ממן. לילך ווייס,
מעל הליגה בינתיים. החגיגות האדומות/לילך ווייס

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר סיכם בסיום: "משחק מצוין שלנו, קצב והנעת כדור מהירות. היו לנו שילובים יפים בהתקפה, במשחק מעבר ובמשחק מסודר. זה נראה טוב. אמרתי כבר בפעמים הקודמות שנכון שיש פה קבוצה מוכשרת, אבל צריך להיות מחויבים והיום ראיתי גם ב-0:3 וב-0:4 שחקנים נלחמים וזה מה שאני רוצה לראות בקבוצה שלי. בינתיים זה עובד כמו שצריך. מכיוון שאני הייתי במצבים האלה של קבוצות צמרת, אלה המשחקים בהם אתה מאבד את הצמרת. אם אתה מגיע מוכן ואני שמח שהשחקנים הגיעו כמו שצריך היום. כבר אחרי הניצחון מול קרית שמונה פמפמתי לשחקנים שעכו קבוצה מסוכנת. אני עדיין חושב כך".

"יש לנו כרגע את המקום הראשון, זה נחמד וחשוב, אבל זה לא יגרום לנו לשאננות. מה שיפה הוא שהיינו במשך שבועיים במקום הראשון. למרות שהיינו שבועיים במקום הראשון, היינו מחויבים ונלחמנו מהרגע הראשון. מאמן מקבל את מצב הרוח והתשוקה הרבה מהשחקנים. הקרדיט הוא כולו של השחקנים, אנחנו בדרך הנכונה, אבל כל הזמן אזכיר להם שהמקום הראשון לא שווה כלום כרגע. אנחנו משחקים כדורגל טוב, התקפי, אחראי. יש לי שחקנים שאפשר לסמוך עליהם".

על התקרית בין חנן ממן לאוהדים: "אנשים שיושבים בקהל לא צריכים להעיר על דברים. לא נאה שאוהדים מהיציע מדברים עם השחקנים על המגרש מקרוב במילים לא יפות. אני אמרתי לאותו אוהד את זה".

אלון תורג'מן, שכבש שלושער ולקח את כדור המשחק, אמר: "הלכתי להביא את הכדור. לא בכל יום כובשים שלושער, אני שמח שעזרתי לקבוצה ושנראינו כך. כל השחקנים נתנו 200%, היה לנו משחק גדול. זו פעם ראשונה שאני כובש שלושער בליגת העל. נכון לעכשיו פתחנו טוב, אבל זה לא יהיה שווה כלום אם לא נמשיך כך. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. המילה החשובה היא המשכיות ואם לא נמשיך כך, יהיה חבל. מהרגע הראשון שהגעתי אני תמיד באמצע. זה גם מה שדיברתי עם ניר מתחילת העונה. אני שמח שאני עוזר לקבוצה ובעזרת השם אמשיך כך. כמה שערים אכבוש העונה? את זה אני שומר לעצמי, יש לי פתק שהכנתי עם המטרה שלי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל חיפה, מקסים פלקושצ'נקו מול שחקן הפועל עכו, בן אז'ובל. לילך וייס, מערכת וואלה!
יחפש נקודות במקום אחר. בן אז'ובל מול מקסים פלוקשצ'נקו/מערכת וואלה!, לילך וייס

מאמן הפועל עכו שלומי דורה אמר: "המשחק הזה כבר מאחורינו. יש לנו במחזור הבא גמר גביע מול הפועל רעננה. המשחק הזה יהיה יותר חשוב. תכנית המשחק שלנו לא עבדה היום, לא במחצית הראשונה ולא בשניייה. אי אפשר להסביר יותר מדי מה קרה. היה להפועל חיפה הרבה שטח, היינו רחוקים אחד מהשני. כשאנחנו משחקים כקבוצה, אנחנו יודעים לסגור נכון. אנחנו צריכים להבין מה אנחנו ומה אנחנו צריכים לעשות. זה לא יהיה קל. אנחנו צריכים להסתכל קדימה ולראות איך אנחנו לוקחים נקודות מהקבוצות שייאבקו איתנו על הישרדות בליגה. אין תרופה כמו המשחק הבא. המשחק הבא הוא התרופה הכי טובה. נעבוד קשה השבוע כדי לראות איך אנחנו מגיעים בסגל הכי טרי בשבוע הבא וננסה לנצח שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully