וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל חולון הובסה 85:56 בבית על ידי מונאקו

החבורה של דן שמיר לא היוותה יריב לקבוצה הצרפתית, ספגה הפסד שני במסגרת האירופית ועדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה. 10 נקודות ו-6 אסיסטים לתמיר בלאט. שמיר: "נעשה שינויים בסגל"

הפנים אומרות הכול. תמיר בלאט/ברני ארדוב

הפועל חולון הובסה הערב בבית על ידי מונאקו הצרפתית במחזור השני בליגת האלופות של פיב"א ועדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה במשחק רשמי. החבורה של דן שמיר לא עמדה בקצב של הקבוצה הצרפתית כבר מהפתיחה, נקלעה לפיגור דו ספרתי עוד ברבע הראשון, לא הצליחה לחזור למשחק כשמרבית המחצית השנייה התנהלה לפרוטוקול בלבד בדרך להפסד מביך של 29 הפרש. אם מחפשים נקודת אור בחושך של חולון הרי שזהו תמיר בלאט שסיים עם 10 נקודות (3 מ-4 מהשדה) ו-6 אסיסטים. מנגד, גיא פניני אכזב בגדול וסיים ערב של נקודה אחת עם 0 מ-3 מהשדה ב-22 דקות.

כעת עומד מאזנה של חולון במפעל האירופי על שני הפסדים ודן שמיר והצוות המקצועי צריכים לעשות חשובים האם הסגל הזה מסוגל לעמוד בציפיות הגבוהות שהתפתחו בטרום העונה.

המאמן דן שמיר היה מאופק בסיום ואמר: "הקבוצה שלנו לא נמצאת במקום טוב כעת. התחלנו רע את העונה. היו לנו שני משחקים ראויים שלא ניצחנו בהם בשבוע שעבר. אחרי זה הדברים החמירו. היום היה משחק רע ונעשה חושבים והתאמות וגם כמה שינויים בקבוצה כדי לשחק יותר טוב. היום העניין הוא לא בסטטיסטיקה, אבל במשחקים האחרים ריבאונד היה גורם. אני לא אשקר, כל קבוצה במצבנו שוקלת שינויים פרסונאליים, אך לא מדברים על כך מיד אחרי משחק בתקשורת".

על תמיר בלאט אמר שמיר: "אם אנחנו לוקחים משהו טוב מהמשחק הזה הרי שזו היכולת שלו. אני מחזיק ממנו, אבל כמובן שאנחנו חושבים על דברים אחרים עכשיו".

קורי וולדן, הפועל חולון,. ברני ארדוב
קורי וולדן בפעולה/ברני ארדוב
seperator

מהלך המשחק

חולון פתחה עם שלומי הרוש, טו הולוואי, קורי וולדן, טיישון תומאס וג'ו אלכסנדר. וולדן אמנם פתח חזק בהתקפה, אך ההגנה של דן שמיר לא תיפקדה והאורחים הובילו 8:16 אחרי חמש דקות של משחק. שלשה של תמיר בלאט קבעה 15:23 למונאקו והעניקה תקווה מחודשת לחולון. אבל עד לסיום הרבע מונאקו בהנהגת אמארה סיי חזרה לפער דו ספרתי - 18:29.

דן שמיר, מאמן הפועל חולון,. ברני ארדוב
ההגנה לא תיפקדה. גם ההתקפה. שמיר/ברני ארדוב

בפתיחת הרבע השני חולון שיפרה את ההגנה אבל לא הצליחה להוריד משמעותית את ההפרש. אחרי שלוש דקות הצרפתים התעוררו ועלו ליתרון של 21:34. בשלב הזה שתי הקבוצות נכנסו למומנטום שלילי, התקשו לייצר נקודות וביצעו טעויות רבות. לקראת סיום הרבע הצרפתים התעוררו וסל עם הבאזר של סרגיי גלאדיר האוקראיני קבע 26:42 צרפתי במחצית. מונאקו שולטת לחלוטין בריבאונד עם 12:28.

טיישון תומאס, הפועל חולון,. אבי כהן
תומאס. ניסה לייצר מהלכי התקפה עבור חולון/אבי כהן

גם תחילת הרבע השלישי לא הביא בשורה, מונאקו המשיכה לשלוט ועלתה ל-28:54. סל של טראוויק בשניית הסיום של הרבע הוריד את הפער מתחת ל-20 נקודות: 45:64 צרפתי לפני עשר הדקות האחרונות.

טו הולוואי, הפועל חולון,. ברני ארדוב
טו הולוואי לא הצליח למנוע תבוסה/ברני ארדוב

ברבע האחרון ההפרש לזכות מונאקו הגיע לפער של 27 נקודות (54:81) ומי שהיה ראוי לציון זה הקהל החולוני שעודד ללא הפסקה את השחקנים. תוצאת סיום: 56:85 למונאקו. להפועל חולון יש המון חומר למחשבה אחרי תבוסה ב-29 הפרש.

קלעו לחולון: טיישון תומאס 13 (9 ריבאונדים), תמיר בלאט 10 (4-5 מהשדה, 6 אסיסטים, 4 איבודים), קורי וולדן (2-8 מהשדה) וטו הולוואי (3-10 מהשדה) 9 כ"א, ג'ו אלכסנדר (6 ריבאונדים) וג'יבריל טראוויק 6 כ"א, יונתן מור 2, גיא פניני 1. כן שותפו: קולמן והרוש.

קלעו מונאקו: אלמדין קיקאנוביץ' 16 (8 ריבאונדים), ג'ראלד רובינסון 15 (4 איבודים), כריסטופר אוואנס ואמארה סיי (7 ריבאונדים) 12 כ"א, סרגיי גלאדיר 9, ארון קראפט 8 (4 אסיסטים), דרו ג'ויס 5, לאקום וגיורגי ג'וזף 4 כ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully