וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הרצליה מגיעה ליד אליהו, אילת יוצאת לחולון

14.10.2017 / 16:48

אחרי הניצחון על באמברג, תקווה מכבי תל אביב להמשיך את המומנטום מול הקבוצה של מיקי גורקה (21:00, ספורט 5). רול ופראחוסקי לא יתלבשו. הפועל חולון תארח את הפועל אילת (19:00, ספורט 5)

שחקן בני הרצליה שון דאוסון חוגג. קובי אליהו
מגיע להיכל. דאוסון/קובי אליהו

משחקי המחזור השני בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם שתי התמודדיות מעניינות נוספות. אחרי הניצחון הגדול בבאמברג במחזור הפתיחה ביורוליג, תארח מכבי תל אביב את בני הרצליה, שעלתה השבוע לשלב הבתים ביורופקאפ. הרצליה ניצחה את הצהובים שלוש פעמים בעונה הסדירה אשתקד, אך הפסידה למכבי 3:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. הפועל חולון תחפש ניצחון בכורה רשמי העונה כשתארח בביתה את הפועל אילת, שגם היא עדיין לא ניצחה.

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. GettyImages
ימשיך להפציץ? פייר ג'קסון/GettyImages

מכבי תל אביב - בני הרצליה (21:00, ספורט 5)

פתיחת העונה הטובה של מכבי תל אביב המשיכה גם ביום חמישי האחרון כשהקבוצה של נבאן ספאחיה הביסה את באמברג הגרמנית בחוץ במחזור הפתיחה של היורוליג, והעלתה את רף האופטימיות בדרגה נוספת. הצהובים קיבלו מפייר ג'קסון הצגה שלא נראתה במדים הצהובים בשלוש העונות האחרונות, מאז עזב טייריס רייס את המועדון, וההשוואות בין השניים הן בלתי נמנעות. בקבוצה אהבו גם את התרומה של מייקל רול וארט פראחוסקי, ומאמינים שביחד עם המומנטום והאופטימיות יכנסו שאר שחקני הסגל לעניינים. רול ופראחוסקי לא יירשמו בסגל למשחק נגד הרצליה. רק שלושה שחקנים ישראלים שותפו בניצחון בגרמניה - אלכס טיוס, ג'ון דיברתולמיאו וג'ייק כהן, וספאחיה צפוי להרחיב את הרוטציה הישראלית שלו גם בזכות חזרתו של יובל זוסמן שנעדר מהמשחק בגרמניה בשל מחלה.

רק במהלך יום שישי חזרה בני הרצליה מהנסיעה הארוכה שלה לפורטוגל, ממנה חזרה עם כרטיס לשלב הבתים ביורופקאפ שמשמעותו 650 אלף שקלים לקופת המועדון מהשרון. בהרצליה מעודדים מאוד מפתיחת העונה של הקבוצה, שכללה ניצחון משכנע על עירוני נס ציונה במחזור הפתיחה בליגה, ועלייה ליורופקאפ, ומקווים כי יוכלו להמשיך את המומנטום גם למשחק ביד אליהו, במיוחד לאור העובדה שגברו על הצהובים שלוש פעמים בעונה הסדירה אשתקד. מלבד שון דאוסון, שנראה בכושר טוב בפתיחת העונה, מקבל מיקי גורקה תרומה משמעותית רק מאלכס רוזנברג בגזרה הישראלית, כשתום מעיין לא מרבה לאיים על הסל ומסיים את המשחקים עם מעט מאוד נקודות. כדי להפתיע את מכבי תל אביב, יצטרך גורקה משחק שיא ממספר רב של שחקנים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גיא פניני שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
גיא פניני וחולון מחפשים ניצחון ראשון/ברני ארדוב

הפועל חולון - הפועל אילת (19:00, ספורט 5)

למרות יכולת משופרת ושליטה לאורך כמעט 40 דקות במשחק הפותח עבורה את ליגת האלופות במורסיה, הפועל חולון כשלה בניסיון השני שלה להשיג ניצחון בכורה רשמי העונה כשהפסידה באמצע השבוע בספרד. הסגולים קיבלו במשחק האחרון יכולת טובה מאוד מטיישון תומאס, שעד כה במשחקי ההכנה היה רחוק מלהרשים, אך עדיין לא קיבלה מאום מג'אבריל טראוויק המאכזב, שאם לא יעלה את רמת המשחק שלו בקרוב עשוי להיות הזר הראשון שייחתך העונה. בחולון רואים את המשחק נגד אילת כמשחק חובה לניצחון, בייחוד שמדובר במשחק הביתי הרשמי הראשון של העונה. "שמחים לשחק בפעם הראשונה העונה מול הקהל שלנו בהיכל טוטו, ויודעים שנצטרך להיות אגרסיביים ולשחק ביחד כדי לנצח", אמר דן שמיר לקראת המשחק.

בהפועל אילת ידעו שההתמודדות נגד מכבי תל אביב במחזור הפתיחה היא כמעט אבודה, גם לאור היכולת הנהדרת של הצהובים לפני המשחק, וגם לאור חוסר החיבור המובהק של שחקניו של מאיר טפירו. למרות זאת, באילת הציגו לפרקים ארוכים כדורסל טוב, ושאבו עידוד ואופטימיות להמשך. בין היתר באילת אהבו את התוספת שקיבלו מהגארד מייק רוסאריו, שנחת בישראל 24 שעות לפני המפגש נגד הצהובים, והראה המון כדורסל, מה שגורם לאנשי הקבוצה להאמין שיוכל לתת להם את מה שהם צריכים כדי לנצח משחקים. מנגד, דנזל באולס עדיין רחוק מכושר משחק. במועדון מאמינים שעל אף הקשיים הצפויים בהתמודדות נגד הפועל חולון בחוץ, ניתן לרשום ניצחון ראשון דווקא באולם קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully