וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: צמד למונס דאבור הלוהט ב-1:3 של זלצבורג על לינץ

החלוץ חגג צמד שני ברציפות, הגיע לתשעה שערי ליגה והגדיל את הפער בפסגת הכובשים באוסטריה. 90 דקות לניר ביטון בניצחון סלטיק ולביברס נאתכו בניצחון צסק"א. תיקו להרוש ורוני לוי

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. AP
בכושר שיא. מונס דאבור/AP

העונה הנפלאה של מונס דאבור נמשכה הערב (שבת), כשהחלוץ הישראלי כבש צמד שני ברציפות ב-1:3 של זלצבורג על לינץ. הראשון הגיע בדקה ה-74 והשני ארבע דקות לאחר מכן. דאבור הגיע לתשעה שערי ליגה ב-11 מחזורים, והגדיל את הפער בפסגת מלכות השערים לשלושה. קבוצתו עלתה זמנית לפסגה, לפחות עד המשחק של שטרום גראץ מחר מול אוסטריה וינה.

* ביברס נאתכו שיחק 90 דקות בהרכב צסק"א מוסקבה, שניצחה 0:1 בחוץ את קרסנודאר. הקשר הישראלי ספג צהוב בדקה ה-54, הבלם הוותיק אלכסיי ברזוצקי הכריע בעזרת הסטה של שחקן מקומי בדקה ה-38. צסק"א שלישית ברוסיה עם 24 נקודות אחרי 13 משחקים, ארבע פחות מהמוליכה זניט, לה משחק חסר.

* אלמוג כהן שיחק 35 דקות כמחליף במדי אינגולשטאדט, שאיבדה יתרון 0:2 בחוץ מול דינמו דרזדן וסיימה ב-2:2 במסגרת המחזור ה-10 בבונדסליגה השנייה. הקשר הישראלי איבד את מקומו בהרכב לאחר שלא שותף בניצחון ביום הכיפורים, וכשעלה לשחק בדקה ה-55 היה זה שש דקות אחרי שפניאל מלאפה השלים צמד ואיזן עבור המארחים. כהן הספיק גם לספוג כרטיס צהוב בדקה ה-63. אינגולשטאדט נמצאת כרגע במקום ה-13 עם 11 נקודות בלבד.

* אריאל הרוש השלים 90 דקות בשערה של אנורתוזיס פמגוסטה, שסיימה ב-1:1 מול אפולון לימסול. הרוש נכנע לשער בדקה ה-15 והניגרי עבדולאי שהו הורחק בדקה ה-37, אך הקבוצה של רוני לוי הצליחה להישאר ללא הפסדים בזכות שוויון של הבלם הקרואטי גורדון שילדנפלד בדקה ה-71. אנורתוזיס בפסגת הליגה הקפריסאית עם 15 נקודות משבעה מחזורים.

* ניר ביטון פתח בהרכב והשלים 90 דקות ב-0:1 של סלטיק על דנדי. אופיר מרציאנו לא נכלל בסגל היברניאן מול אברדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully