וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "לישראל יש פוטנציאל יותר גדול ממה שהיא משיגה"

14.10.2017 / 16:30

מאמן מכבי תל אביב התייחס למצבה של נבחרת ישראל במסע"ת לקראת בני יהודה (א', 20:15, ספ'1) ואמר על פרשת שיר צדק: "הוא נמצא במצב קשה מאוד". קיארטנסון: "צריכים להיות יעילים יותר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ערכה היום (שבת) את מסיבת העיתונאים שלה לקראת הדרבי מול בני יהודה שייערך מחר (ראשון, 20:15, ספורט1) בנתניה במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל. סגנית האלופה יצאה לפגרת הנבחרות אחרי שתי תוצאות תיקו מתסכלות מול מכבי חיפה (0:0) והפועל אשקלון (2:2) ומקווה לחזור למסלול הניצחונות על חשבון הקבוצה שניצחה אותה בפנדלים בגמר גביע המדינה לפני כחמישה חודשים.

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב לצד וידאר קיארטנסון. יוסי ציפקיס
קרויף וקיארטנסון/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר לקראת המשחק: "אני חושב שהדבר החשוב ביותר הוא המשחק הבא, הוא תמיד החשוב ביותר. המשחקים שיבואו אחריו פחות חשובים. אני מרוכז רק במשחק מול בני יהודה. אנחנו מכבדים את השחקנים שלהם שינסו להוכיח את עצמם. הם יבואו מלאי מוטיבציה, כמו שהייתה להם בגמר הגביע במאי. הם נלחמו כמו מטורפים וזכו בגביע. אני מצפה לגישה דומה מהשחקנים שלהם. אנחנו צריכים להתאושש כי השחקנים שלנו הגיעו ממשחקי הנבחרת. אמרתי כבר שלא הסכמתי עם הכרטיס האדום וההרחקה שלי מול מכבי חיפה. אני לא קורא עברית, אז אני לא קורא ומבין את כל החוקים בתקנון. זה מאחוריי וזה חלק מהעבר. אנחנו מסתכלים רק למחר כי זה הרבה יותר חשוב.

"בני יהודה היא יריבה לא נוחה, היא הדיחה קבוצה טובה באירופה והייתה קרובה מול זניט שכולנו יודעים שהיא מועדון חזק מאוד. בני יהודה תמיד מקשה על קבוצות גדולות. היא מאורגנת מאוד, יש לה מאמן טוב ותמיד קשה לשחק נגדה. אתה לא יכול להיות מאושר מהסבל של מישהו אחר בגלל הקארמה. אם אתה מאחל מזל רע, אז הוא תמיד חוזר אליך. בשביל שיר צדק זה מצב קשה מאוד, עונש מאופ"א זה דבר קשה מאוד. אני לא רוצה לבקר אותו או משהו, רק להתרכז בעצמי ובקבוצה שלנו. אני תמיד עובד עם מיטש בתיאום מלא, יש לי את הדעות שלי ואני חושב שלישראל יש הרבה יותר פוטנציאל ויכולה להיות במקום טוב יותר. זה שילוב של כמה דברים. זה לא רק המאמן או השחקנים. אתה צריך שכמה דברים יתחברו כדי שהנבחרת תצליח. אני מרגיש שיש הרבה דברים שיכולים לקרות. יש מדינות שבהן לקבוצות מהליגה השלישית יש מתקנים טובים יותר מאשר לקבוצות מהליגה הראשונה במקומות אחרים".

החלוץ האיסלנדי של הצהובים וידאר קיארטנסון אמר: "אני חושב שההצלחה של איסלנד התחילה כשלאגרבק הגיע ב-2013 והמקצוענות השתנתה. לאחר מכן, אנחנו רק בדרך למעלה. זה מדהים. אני חושב שיש לנו את אחת הנבחרות הטובות ביותר ומדהים לראות איך אנחנו משחקים ביחד. לא הופתעתי שעלינו, אבל ההרגשה הייתה נהדרת כי גם היה לנו את הבית הכי קשה וזה אפילו משמח יותר. כמובן שהחלום שלי הוא להגיע לגביע העולם ברוסיה ואנסה לעשות הכול כדי שאקבל סיכוי להיות עם הנבחרת שם". על מכבי תל אביב אמר: "ברור שחלוץ לא מרוצה כשהוא לא כובש בכמה משחקים, אבל אנחנו משחקים טוב ונצטרך להיות יעילים יותר במשחקים הקרובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
קרויף/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully