וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנגחאי: רוג'ר פדרר עלה לגמר, יפגוש את רפאל נדאל

השוויצרי חזר מפיגור מערכה ל-6:3, 3:6, 3:6 מול חואן מרטין דל פוטרו ויפגוש את נדאל, שניצח 5:7, 6:7 (3) את מארין צ'יליץ' הקרואטי. שראפובה עלתה לגמר ראשון זה שנתיים וחצי

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
נמשך הרצף המרשים מול צ'יליץ'. רפאל נדאל/רויטרס

בפעם ה-38: רוג'ר פדרר ורפאל נדאל ייפגשו מחר (ראשון) בגמר טורניר המאסטרס 1,000 בשנגחאי וייאבקו על תואר בפעם השלישית השנה. זה הובטח אחרי שפדרר השיג נקמה קטנה בחואן מרטין דל פוטרו, שהדיח אותו מאליפות ארצות הברית, עם 6:3, 3:6, 3:6 אחרי שעה ועוד 57 דקות. זה היה הניצחון ה-17 של פדרר מול הארגנטינאי במפגש ה-23 ביניהם. פדרר ונדאל ייפגשו בגמר רביעי השנה אחרי שהשוויצרי ניצח אותו בגמר אליפות אוסטרליה בשמינית הגמר באינדיאן וולס ובגמר מיאמי. דל פוטרו, שאתמול עורר דאגה רבה כששוב סבל מפציעה בפרק כף היד ואף הלך לבית חולים, נראה טוב מבחינה פיזית וזה לא פחות חשוב עבור הארגנטינאי המצוין הזה.

מוקדם יותר נדאל, המדורג ראשון בעולם, עלה לגמר. הספרדי עשה את זה אחרי ניצחון 5:7, 6:7 (3) על הקרואטי מארין צ'יליץ'. זה היה ניצחונו ה-16 ברציפות של נדאל על צ'יליץ' והוא עם מאזן 0:10 בחצאי גמר ב-2017. צ'יליץ', המדורג חמישי בסבב ה-ATP, יכול להיות מאוכזב מכך שלא ניצל הזדמנות לשבור במערכה הראשונה, כאשר היו לו שלוש אפשרויות שבירה מול ההגשה של נדאל במצב של 6:5. במערכה השנייה שוב נתן צ'יליץ' פייט ראוי, אך נדאל שמר על הקור רוח ורשם את ניצחונות ה-871 בסבב, מה שהעלה אותו אל המקום השישי בכל הזמנים, על חשבון אנדרה אגאסי.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
פדרר מרוצה/רויטרס

מריה שראפובה עלתה לגמר ה-WTA הראשון שלה אחרי קרוב לשנתיים וחצי. הרוסייה, שמדורגת רק 86 בעולם, ניצחה 3:6, 1:6 את פנג שואי הסינית (25) ועלתה לגמר בטיאנג'ין מסבב האינטרנשיונל אחרי משחק שארך שעה ועוד 12 דקות. זה היה הניצחון הרביעי ברציפות של שראפובה מבלי לשמוט מערכה ובגמר היא תשחק מול הבלארוסית הצעירה ארינה סבאלנקה (102), שניצחה 1:6, 3:6 את שרה אראני האיטלקייה, שחזרה מהשעיה.

"הגמר זה המקום בו אני רוצה להיות ואיפה שאני רוצה להצליח", אמרה שראפובה, "זו הייתה דרך ארוכה בשבילי, אז זה משמח מאוד. אני יודעת שיש לי משחק נוסף לשחק, אז למרות שאני רוצה להיות שמחה, אני יודעת שיש מולי יריבה שאפתנית בגמר". שראפובה, אגב, הודיעה במהלך השבוע שתשחק בטורניר קרמלין במוסקבה לראשונה זה עשור.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully