וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס אליבק הושעה מסגל סטיאווה ועשוי להיעדר מול הפועל באר שבע

קפטן אלופת רומניה, שתפגוש את האלופה ביום חמישי בליגה האירופית, זעם לאחר שהוחלף והגיב בזריקת סרט הקפטן ובעיטה בדלת חדר ההלבשה. בקאלי התבטא נגדו בחריפות, השעה אותו וגם קנס

צילום: בני בן סימון, עריכה: מתן חדד

צרות בסטיאווה בוקרשט לקראת המפגש מול הפועל באר שבע, ביום חמישי בליגה האירופית. קפטן אלופת רומניה בשנתיים האחרונות, דניס אליבק, הושעה מהסגל ונקנס ב-75 אלף יורו לאחר שזעם בעקבות חילופו במשחק הליגה אמש. אליבק הוחלף בדקה ה-83 ב-0:0 עם וולונטארי, בעקבותיו התרחקה סטיאווה לפער של שלוש נקודות ממוליכת הליגה קלוז' (לה משחק חסר). הוא לא אהב את החילוף, בלשון המעטה, והגיב בזריקת סרט הקפטן ובעיטה בדלת חדר ההלבשה. בעקבות השעייתו, הוא עשוי להחמיץ את המפגש מול האדומים בטרנר.

אליבק הגיע לסטיאווה באמצע העונה שעברה והפציץ שמונה שערים ב-14 משחקים במדיה, אך העונה עוד לא מצא את הרשת בתשעה משחקים והוא נחשב לאחד האשמים ביכולת הלא משכנעת של הקבוצה. הבעלים ג'יג'י בקאלי, שידוע כאיש חם מזג ובלתי צפוי, התבטא בחריפות נגד החלוץ הרומני בן ה-26, כבר בסיום המשחק: "אם לא ניצחנו אותם, יהיה מאוד קשה לזכות באליפות. שיחקנו עם עשרה שחקנים, לא היה אף אחד בהתקפה. אנחנו לא הולכים לעזור לאליבק יותר. הוא איבד את כל הכדורים שהגיעו אליו. לא ארשה דברים כאלה, להתנהג ככה בבית מול האוהדים".

דווקא בליגה האירופית סטיאווה נראית מצוין עד כה, והיא תגיע לטרנר עם שני ניצחונות בשני משחקים. אליבק אפילו כבש את אחד השערים ב-0:3 על ויקטוריה פלזן במחזור הראשון, שערו היחיד העונה בכל המסגרות.

עוד בנושא

שי ברדה בראיון: "צמחנו והתפתחנו מהמקומות הקשים. אנחנו טובים יותר יחד"
מאזן דומה, מומנטום שונה: המספרים לקראת המחזור בליגת העל
איתי שכטר: "אי אפשר לעשות אסון מכל משחק לא טוב"

שחקן סטיאווה בוקרשט דניס אליבק. AP
הסתבך. דניס אליבק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully