וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון לקליבלנד בקדם העונה, לאונרד יחמיץ את פתיחת העונה

הקאבס ניצחו לראשונה בלי לברון ג'יימס מאז מרץ 2016 ושיפרו את המאזן בהכנה ל-4:1 בזכות 106:113 על אורלנדו, קלדרון הוביל עם 18. עדיין בלי הכוכב שלה, סן אנטוניו ניצחה את יוסטון

שחקן קליבלנד דוויין וייד. AP
קלע 15 נקודות. דוויין וייד/AP

מעבר לניצחונה של גולדן סטייט ולפציעה של עומרי כספי, התקיימו הלילה (בין שישי לשבת) עוד מספר משחקי הכנה לקראת עונת ה-NBA שתיפתח בעוד ארבעה ימים. קליבלנד השיגה את ניצחונה הראשון בפרי סיזן, סן אנטוניו ניצחה את יוסטון ובן סימונס ויאניס אנטטוקומפו הרשימו.

אחרי ארבעה הפסדים בהכנה, הקאבס הגיעו לאורלנדו ויצאו משם עם 106:113, בעיקר בזכות רבע שלישי בו ניצחו ב-13 הפרש, ויגיעו עם מומנטום חיובי למשחק הפתיחה מול בוסטון. לברון ג'יימס המשיך להיעדר בשל פציעה בקרסול וסגנית האלופה רשמה ניצחון ראשון בלעדיו (במשחק רשמי או הכנה) אחרי 17 הפסדים רצופים, מאז מרץ 2016. גם קווין לאב לא שיחק, ובהיעדרם חוסה קלדרון סיים כקלע המוביל עם 18 נקודות. דוויין וייד הוסיף 15, קייל קורבר קלע 10. המארחת קיבלה 21 נקודות מארון גורדון.

סן אנטוניו ויוסטון סיפקו דרבי טקסני צמוד ומעניין, למרות שקוואי לאונרד נעדר משורות הספרס וכריס פול לא שיחק ברוקטס. לאונרד, שהחמיץ את כל הקדם עונה בשל פציעה, צפוי להיעדר גם ממשחק פתיחת העונה מול מינסוטה. בסופו של דבר, החברים שלו עשו את העבודה בלעדיו וניצחו 97:106, הרבה בזכות 26 נקודות ועשרה ריבאונדים של למרקוס אולדרידג'. רודי גיי קלע 14 נקודות מהספסל קייל אנדרסון (13) ודני גרין (11) בלטו גם הם. אריק גורדון הוביל את יוסטון עם 27 נקודות (שש שלשות), אך זה לא הספיק למרות 15 ו-11 אסיסטים של ג'יימס הארדן.

עוד בנושא

עומרי כספי נפצע בתחילת הרבע השני ולא חזר למשחק מול סקרמנטו
וייד עונה לאירווינג: "לא ראוי ללכלך על מקום שנתן לך כל כך הרבה"
להישאר בחיים: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של לוס אנג'לס קליפרס

שחקן סן אנטוניו למרקוס אולדרידג'. AP
דאבל דאבל נאה. למרקוס אולדרידג'/AP

פילדלפיה ניצחה 95:119 את מיאמי בזכות 19 נקודות של בן סימונס ושל ג'יי ג'יי רדיק. סימונס קלע ב-9 מ-11 מהשדה והסיך גם שבעה ריבאונדים וחמישה אסיסטים. אחרי שהפציץ 22 נקודות במשחק הראשון שלו, ג'ואל אמביד הסתפק הפעם בחמש בלבד באחוזים לא טובים. יאניס אנטטוקומפו הוביל את מילווקי ל-103:107 על דטרויט, שקיבלה 26 נקודות מאייברי בראדלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully