וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי נפצע ארבעה ימים לפתיחת העונה: "חושב שאהיה כשיר"

שחקן גולדן סטייט הספיק לשחק כמעט חמש דקות בהכנה מול סקרמנטו, לפני שסובב את הקרסול ונאלץ לנטוש עד לסיום: "הפגיעה לא נוראית כל כך". הווריירס ניצחו 106:117, סטף קרי קלע 18 נקודות

שחקן גולדן סטייט ווריירס עומרי כספי. מתוך טוויטר, צילום מסך
חוסר מזל. עומרי כספי/צילום מסך, מתוך טוויטר

אחרי שני משחקים שקיימה מול מינסוטה בסין (הפסד וניצחון מוחץ), גולדן סטייט חזרה הלילה (בין שישי לשבת) הביתה למשחק ההכנה האחרון שלה לפני פתיחת העונה, מול סקרמנטו. עומרי כספי קיבל דקות ראשונות מול הקהל של האלופה, לאחר שהחמיץ את המשחק הקודם באוראקל ארינה, וזכה לקבל פנים חמה כאשר נכנס כשלוש דקות לסיום הרבע הראשון. לצערו, בתחילת הרבע השני סובב את הקרסול ולא שב לפרקט עד לסיום המשחק, בתקווה שהפציעה לא תמנע ממנו להשתתף במשחק פתיחת העונה מול יוסטון בעוד ארבעה ימים.

כספי אמר לאחר המשחק שהפגיעה שלו "לא נוראית כל כך" ושהוא חושב שיהיה כשיר למשחק מול יוסטון אבל "נצטרך לראות איך הקרסול יגיב".

עוד בנושא

וייד עונה לאירווינג: "לא ראוי ללכלך על מקום שנתן לך כל כך הרבה"
להישאר בחיים: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של לוס אנג'לס קליפרס
דריימונד גרין: "שאר הקבוצות בליגה יודעות שאין להן סיכוי נגדנו"

כספי הספיק לשחק כמעט חמש דקות מול הקבוצה שבחרה אותו בדראפט ב-2009 (ובמדיה רשם את עונתו הטובה ביותר לפני שנתיים), קלע שתי נקודות בליי אפ יפה וגם סיפק אסיסט לנקודות קלות של סטף קרי. שחקן נבחרת ישראל דווקא היה צפוי לקבל מספר משמעותי של דקות במשחק (אחרי 12 בממוצע בשני המשחקים הקודמים), שכן קווין דוראנט הסובל מווירוס ודריימונד גרין ואנדרה איגודאלה הפצועים נעדרים מהמפגש.

המשחק עצמו היה צמוד, וגולדן סטייט ניצחה 106:117 בזכות רבע אחרון טוב, בו סטיב קר העלה על הפרקט חמישייה משנית למדי. סטף קרי הוביל את הקלעים עם 18 נקודות, למקות ששיחק רק מספר דומה של דקות, ופטריק מקיו הוסיף 17. ניק יאנג קלע 15 משלו וג'ורג'ס ניאנג תרם 10 מהספסל. מן העבר השני, הקינגס קיבלו 23 נקודות באחוזים טובים מדייויד סטוקטון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן גולדן סטייט סטף קרי. AP
מוכן ליוסטון. סטף קרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully