וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: נביל פקיר העניק לליון 2:3 דרמטי על מונאקו בתוספת הזמן

החלוץ כבש צמד כולל שער הניצחון בדקה ה-95, ומנע מהקבוצה מהנסיכות להשתוות לפריס סן ז'רמן בפסגה. גם דיאז כבש למנצחת (11), רוני לופז הרשית (17) ובישל לטראורה (34) את השוויון הזמני

שחקני ליון חוגגים עם נביל פקיר. AP
ווינר. שחקני ליון חוגגים עם פקיר/AP

המחזור התשיעי בליגה הצרפתית נפתח הערב (שישי) עם מפגש קצבי ומהנה בין ליון למונאקו, שהסתיים ב-2:3 דרמטי לראשונה. הקבוצה מהנסיכות, שדולקת אחר פריס סן ז'רמן בפסגה, איבדה שוב נקודות יקרות, ונראה שגם פגרת הנבחרות הקצרה לא החזירה אותה למסלול. בכך היא סוגרת משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, אחרי שהובסה בידי פורטו בליגת האלופות ולאחר מכן סיימה ב-1:1 בלבד מול מונפלייה בליגה המקומית.

עבור ליון, גיבור המשחק שוב היה נביל פקיר. החלוץ המצוין העלה את מאזנו לשבעה שערי ליגה (טיפס למקום השלישי בטבלת מלך השערים, אחרי רדאמל פלקאו ואדינסון קבאני) וגם היה חתום על שער הניצחון בדקה ה-96, בבעיטה חופשית חכמה.

לאונרדו ז'ארדים ערך רוטציה בהרכב מונאקו והותיר את מלך השערים רדאמל פלקאו על הספסל. לרוע מזלו, הוא נענש באופן כמעט מיידי, כשקבוצתו רדפה אחרי ליון במשך כל המשחק. מריאנו דיאז כבש את שער היתרון לזכות ליון בדקה ה-11, רוני לופז השווה כעבור שש דקות, והפינג-פונג במחצית הראשונה נמשך, כשנביל פקיר החזיר את היתרון לליון (23) וטראורה איזן פעם נוספת (34), כשרוני לופז הפעם על תקן המבשל.

המחצית השנייה הייתה שקולה ואיטית יותר, ובסופו של דבר הכל התנקז לרגע הגדול של נביל פקיר. שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully