וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ליאונל מסי מטיל וטו על החתמת פאולו דיבאלה בברצלונה"

בספרד מדווחים על "סכסוך מתמשך" בין הפרעוש לכוכב יובנטוס, שגרם בין היתר לספסולו במשחקים המכריעים של ארגנטינה: "מסי הבהיר שלא יסבול את הנוכחות שלו". ריאל מדריד תרוויח מההפקר?

one

האם ליאונל מסי יהיה זה שימנע את צירופו של פאולו דיבאלה לברצלונה? על פי דיווח בצהובון הספרדי "דיאריו גול", הפרעוש הטיל וטו על החתמתו של בן ארצו מספר פעמים בשל מה שמוגדר באתר כ"סכסוך מתמשך" בין השניים. על פי הדיווח, המתיחות בין הארגנטינאים הגיעה לשיאה במהלך השבוע המתוח שעבר על הנבחרת.

למרבה ההפתעה, דיבאלה לא שותף בשני המשחקים המכריעים של ארגנטינה על ההעפלה למונדיאל, מהלך שזכה לקיתונות של בוז וביקורת בתקשורת המקומית. חורחה סמפאולי הוצג כאשם, אולם על פי הדיווח מסי היה אחראי לכך, כשדרש מהמאמן בשיחה בארבע עיניים שלא לשתפו. מאוחר יותר, הסביר סמפאולי שלא שיתף את דיבאלה משום ש"לא היה זמן לתרגל את התנועה שלו ליד מסי".

עוד בנושא:

מתוח בברצלונה: הפרובוקציה של סימאונה, התשובה של ואלוורדה
ברצלונה תממן בונוס למסי על ידי מכירת זכויות השם של קאמפ נואו
הרופא שניתח את דמבלה: "ללחץ בברצלונה יש קשר לפציעה שלו"

שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, פאולו דיבאלה. AP
אין חיבה גדולה בין השניים. מסי ודיבאלה/AP

על פי הדיווח, בימים האחרונים מסי מעביר מסרים דומים גם לאנשי ברצלונה. דיבאלה, שבשבועות האחרונים צוטט כאומר ש"קשה לשחק ליד מסי", מעוניין לעזוב את איטליה בקיץ הקרוב. למרות תמימות דעים בקרב בכירים בברצלונה בנוגע ליכולתו ואיכויותיו, "מסי לא מתכוון להתפשר ומבהיר בשיחות עם בכירי המועדון שלא יסבול את הנוכחות שלו".

לאור ההתפחויות, נראה שפניו של דיבאלה ליריבה השנואה של ברצלונה, ריאל מדריד. פלורטינו פרס מעדיף להחתים את הארי קיין לעת עתה, אולם אם המגעים לא יצלחו, דיבאלה יקבל עדיפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully