וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "אי אפשר לעשות אסון מכל משחק לא טוב"

13.10.2017 / 13:56

חלוץ בית"ר ירושלים מוכן למפגש מול מכבי נתניה ביום שני: "רכבת ההרים במועדון לא טובה, צריך איזון". בני בן זקן: "אלי טביב? אני מדבר רק עם אוחנה". ז'אורז'יניו וחן עזרא בספק

קפטן בית"ר ירושלים איתי שכטר. יוסי ציפקיס
"לא בטוח שאקח את הפנדל הבא". שכטר. צילום: יוסי ציפקיס/יוסי ציפקיס

חלוץ בית"ר ירושלים איתי שכטר התראיין היום (שישי) ל"רדיו ירושלים" והתייחס לאחריות של השחקנים למצבה של בית"ר. לדברי שכטר: "זו אחריות של כולנו כקבוצה. אין דבר כזה שאם מאמן טיפה יותר צעיר או יותר מבוגר, אנשים ייתנו 60 אחוזים מעצמם, יש מטרות וצריך לעמוד בהן. אי אפשר אחרי שני נצחונות לדבר על אליפות ואחרי שני משחקים רעים לעשות אסון, צריך לנטרל רעשים ולייצר יציבות. היו משחקים שהתאפיינו בחוסר ריכוז וחוסר מזל, היינו צריכים לסיים אותם ולא עשינו את זה ושילמנו בגדול. ברור שלפעמים יש חוסר ביטחון, אתה מחמיץ ומקבל גול מחצי הזדמנות אבל זה חלק מהכדורגל, לא צריך לעשות מזה אסון".

שכטר הוסיף: "יש לנו סגל מצויין. אם נחפש תירוצים שהחליפו לנו הרבה מאמנים או חסר שחקן זה או אחר נגיע למקומות רעים. צריך לדעת לגמור משחקים ולתקן מה שלא עשינו טוב ולנסות לחזור ולנצח, זה מאוד פשוט. הרכבת הרים של ניצחון או הפסד לא נכונה, צריך להיות מאוזנים וחזקים ברגעים הפחות טובים".

מאמן בית"ר ירושלים, בני בן זקן. נועם מושקוביץ
"לבעל בית יש אמירה". בן זקן/נועם מושקוביץ

שכטר התייחס לאלי אוחנה ובני בן זקן ואמר: "אלי אוחנה הוא חלק מאיתנו וזה מצויין. הוא חשוב למועדון גם מבחינת כדורגל וגם מבחינת אישיות. כמה שיהיה איתנו יותר אנחנו נרוויח. לבני הייתה פגרה להכיר את השחקנים ולהתאקלם והוא מתחבר למועדון. יש לנו משחק סופר קשה נגד מכבי נתניה אבל הגיע הזמן שננצח בטדי, אני מאוד מקווה שזה כבר יקרה, לא ניצחנו השנה עדיין בטדי והגיע הזמן שזה יקרה. זה משחק של שתי התקפות הכי פוריות בליגה, קבוצות שמשחקות פתוח עם אנרגיות, שיחקתי גם בנתניה וזה סוג של בית"ר בקטן, אווירה של כדורגל, אני מאמין שיהיה הרבה קהל ואווירה מצויינת שתעשה טוב לכדורגל".

שכטר סיכם: "ברמה האישית אני מרגיש טוב. עברתי פציעה קטנה וחזרתי לעצמי. את הפנדל הבא אני לא בטוח שאבעט, אבל ייתכן שמישהו אחר יבעט, יכול להיות שתקופה מסויימת עדיף להוריד את זה ממני, גם אריק סאבו וז'אורז'יניו בועטים טוב".

עוד בנושא
עמיר תורג'מן: "יש חלק התקפי מאוד מוכשר והגולים יגיעו"
דראפיץ': "מפרגנים לנו וזה כיף, אבל אם נפסיד הכל יכול להתהפך"
גל אלברמן בראיון בלעדי: "מהצד ראיתי שלמכבי חיפה יש סף שבירה נמוך"

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חן עזרא שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא ישחק מול האקסית? חן עזרא/ברני ארדוב

גם מאמן בית"ר בני בן זקן התראיין בתוכנית ונשאל לגבי ההתערבות של אלי טביב בצד המקצועי ואמר: "אצלי זה עוד לא קרה. אני מדבר רק עם אלי אוחנה, הוא עוזר לי מאוד. איך אני עושה שאצלי זה יסתיים אחרת ממאמנים אחרים? זה אתגר של כל המועדון ביחד ולא רק שלי. אם אוחנה וטביב יבקשו להתערב, נדע לקבל את ההחלטות ביחד. בעל הבית היום הוא בעל הממון ויש לו אמירה, אוי ואבוי אם לא תהיה לו".

בן זקן נמצא בבעיה לקראת המשחק ביום שני כאשר גם ז'אורז'יניו וגם חן עזרא נמצאים בספק בשל רגישות במפשעה ובברך. במידה ואחד מהשניים לא יפתח יצטרך המאמן לבחור בין יוסי בניון לאמיר עגייב. פול אדגר נמצא אף הוא בתמונת ההרכב לשלישיית הקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully