וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: ראשון לציון עולה לירושלים, הפועל תל אביב בעין שרה

13.10.2017 / 13:28

אחרי ההפסד המאכזב בליטא, הפועל ירושלים תקווה להתאושש על חשבונה של הקבוצה מעיר היין (20:40, ספורט 5). עירוני נהריה מחפשת ניצחון ראשון נגד האדומים המרשימים (18:55, ספורט 5+)

one

משחקי המחזור השני בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך עם שני משחקים מעניינים: הפועל ירושלים, אחרי התבוסה בליטא במשחק הפתיחה של היורוקאפ, תנסה להתאושש על חשבון מכבי ראשון לציון, שלה זה יהיה משחק ראשון העונה בליגה. עירוני נהריה, שהפסידה להפועל ירושלים במחזור הפתיחה, תחפש ניצחון ראשון, כשתארח באולמה הביתי את הפועל תל אביב, שמגיעה מעודדת בזכות הניצחון במחזור הפתיחה על הפועל חולון.

עוד בנושא:
הפועל ירושלים: אכזבה מהיכולת, דאגה מהישראלים אחרי ההפסד בליטא
יורופקאפ: בני הרצליה בשלב הבתים אחרי 83:85 בחוץ על פורטו
ליגת האלופות: מורסיה ניצחה 76:78 את הפועל חולון

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. אדריאן הרבשטיין
ינצלו את היתרון האיכותי? שחקני הפועל ירושלים/אדריאן הרבשטיין

הפועל ירושלים - מכבי ראשון לציון (20:40, ספורט 5)

בהפועל ירושלים רצו לפתוח את העונה האירופית ברגל ימין אך התבוסה שספגו שחקניו של פוטיס קציקאריס בליטא גררה חוסר שקט במועדון, שהחל עוד בהפסד בגביע ווינר לעירוני נהריה. בירושלים עדיין מתקשים לחבר את השחקנים השונים לכדי קבוצה מצליחה אחת, כשחסרונו של טרנס קינזי, שעדיין לא כשיר לחזור לפעילות בשל הפציעה בגבו, משפיעה רבות הן על היכולת ההגנתית והן על החיבור הקבוצתי. בירושלים מקווים כי כמו שידעו במצב העניינים הנוכחי לגבור על קבוצה קשה כמו עירוני נהריה, ועוד מחוץ לארנה, כך יידעו לנצל את היתרון האיכותי שלהם על פני מכבי ראשון לציון בבירה. יוגב אוחיון, שפספס את המשחק בליטא בשל פציעה, נמצא עדיין בספק להתמודדות.

11 ימים יהיו בין הפעם האחרונה בה עלתה מכבי ראשון לציון על הפרקט למשחק רשמי ועד המשחק מחר בירושלים. הכתומים נפגעו מהעובדה שמכבי חיפה נמצאת במסע משחקים בארצות הברית, והמשחק בין שתי הקבוצות במסגרת המחזור הראשון נדחה לעוד שבועיים, כשבינתיים תגרור הקבוצה של שמוליק ברנר משחק חסר. בעיר היין יודעים שמלבד החלודה הברורה שצפויה להצטבר מכל כך הרבה זמן ללא משחק רשמי, הם עוד יצטרכו לעשות זאת עם שחקן שרק התאמן איתם עד כה, מרפי הולוואי, שהוחתם במקומו של ג'ראלד בברלי עוד לפני תחילת העונה. למרות כל הסיבות הללו, במועדון מאמינים ביכולתם להפתיע את הפועל ירושלים ומגיעים אופטימיים. עודד ברנדווין ימשיך להעדר בשל השבר בידו.

עוד באותו נושא

יורופקאפ: בני הרצליה בשלב הבתים אחרי 83:85 בחוץ על פורטו

לכתבה המלאה
ג'רל מקניל שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ימשיך להרשים בנהריה? ג'רל מקניל/ברני ארדוב

עירוני נהריה - הפועל תל אביב (18:55, ספורט 5+)

אחרי ההצלחה הגדולה בגביע ווינר, רצתה עירוני נהריה להמשיך במומנטום נגד הפועל ירושלים במחזור הפתיחה ואף הציגה מחצית ראשונה גדולה, אבל קריסה בתחילת המחצית השנייה עלתה לסגולים במשחק. למשחק נגד הפועל תל אביב מגיעים השחקנים של אריק אלפסי אחרי שבוע של מנוחה, שבוע בו הם קיוו להתקדם בתור קבוצה ולתקן את הטעויות ממשחקי גביע ווינר ומהמשחק נגד ירושלים, כשעיקר המטרה היא להמנע מנפילה גדולה כפי שקרתה להם לפחות פעם אחת בכל אחד ממהמשחקים הללו. מי שעדיין לא הרשים הוא שחקן הפנים עוסמאן דראמה, שיקווה להמנע מבעיית עבירות נגד שחקני הפנים האדומים.

אחרי פגרה מלאת ציפיות, הפועל תל אביב פתחה את עונת 2017/18 בניצחון ביתי יפה על הפועל חולון וגרמה לאופטימיות גדולה בסביבת המועדון ובתוכו. אחת הסיבות המרכזיות לאופטימיות הגיעה משילובו של ג'רל מקניל נגד חולון אחרי פחות מ-48 שעות בישראל והיכולת הטובה שהציג. בקבוצה של דני פרנקו מאמינים כי מקניל יוכל להראות הרבה יותר מהיכולות שלו במשחק בנהריה, אחרי שבוע של אימונים. מי שעוד זכה למחמאות אצל האדומים היה ג'ף אלן, שהגעתו גרמה ללא מעט אנשים לתהות מה בדיוק הקבוצה עושה, אך הקשיחות שהוא הציג, ביחד עם מאט האוורד האגרסיבי, גורמת לשביעות רצון רבה אצל האדומים. כמו כן, צוף בן משה נפגע בקרסול ולא יהיה בסגל. "אנחנו אחרי שבוע אימונים לא קל, אבל אנחנו מוכנים למשחק מחר", אמר דני פרנקו לקראת המשחק, "נהריה קבוצה טובה במומנטום חיובי והמשחק מהווה עבורנו אתגר גדול, אבל אנחנו יודעים איך להתנהג על המגרש כדי לחזור עם הניצחון הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully