וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רלף רנגניק: "אמבפה היה על סף חתימה אצלנו בלייפציג ב-2015"

מאמנה לשעבר של סגנית אלופת גרמניה נזכר בפספוס הגדול של הכוכב העולה: "אבא שלו אמר שאם אני הופך למאמן, קיליאן מצטרף באופן מיידי, אבל לא יכולתי להתחייב על כך באותו רגע"

שחקן פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
הכל יכול היה להראות אחרת. אמבפה/רויטרס

ר.ב. לייפציג הוקמה לפני שמונה שנים וחצי בלבד ומאז עברה מסע די מדהים, במהלכו התקדמה מהליגה החמישית כל הדרך לסגנות הבונדסליגה בעונה החולפת ולמקום בליגת האלופות השנה. לאורך כל הדרך, בלייפציג קיבלו החלטה אחת טובה אחרי השנייה והצליחו לטפח כמה שחקנים צעירים שהפכו לכוכבים גדולים. יחד עם זאת, כפי שהודה המאמן הקודם של הקבוצה רלף רנגניק, שחקן אחד התפספס בענק.

"כשקיליאן אמבפה היה בן 16, הוא כבר היה סגור אצלנו", סיפר רנגניק בריאיון ל"בילד" על הימים בהם הקבוצה עוד הייתה בליגה השנייה בגרמניה והוא עוד שימש כמנהל המקצועי שלה, לפני שהפך למאמן, "הבעיה הייתה שבדיוק נפרדנו מאלכסנדר צורניגר ובאותו רגע, לא ידענו מי יהיה המאמן הבא שלנו ואיך נמשיך מכאן והלאה".

על רנגניק: "אבא של אמבפה אמר לי שאם אני יכול להתחייב שאני עצמי אהפוך למאמן הבא של הקבוצה, הוא יביא את הבן שלו אלינו באופן מיידי. אבל בפברואר 2015 לא יכולתי לתת לו התחייבות שכזו". ואכן, רנגניק מינה תחילה לתקופה קצרה את אכים ביירלורצר ורק בקיץ 2015 הפך למאמן הקבוצה בעצמו.

אחרי הפספוס של לייפציג, אמבפה נשאר במונאקו ובעונה שעברה הפך במדי הקבוצה מהנסיכות לכוכב גדול עם 27 שערים ב-60 הופעות, הוביל אותה לאליפות נפלאה ועבר הקיץ בעסקת ענק לפריס סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully