וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר תורג'מן: "יש חלק התקפי מאוד מוכשר והגולים יגיעו"

13.10.2017 / 11:03

המאמן החדש של מ.ס. אשדוד ערך מסיבת עיתונאים לפני המשחק מול הפועל אשקלון (שבת, 19:00, ספורט 5 לייב): "אני נהנה כאן". השוער יואב ג'רפי עדיין לא התאושש מהפגיעה בידו וימשיך להיעדר

עמיר תורג'מן מאמן מ.ס אשדוד. לירון מולדובן
"חלק מההתקדמות שלי". תורג'מן/לירון מולדובן

עמיר תורג'מן ערך הבוקר (שישי) מסיבת עיתונאים קצרה לקראת המשחק מול הפועל אשקלון בשבת (19:00, ספורט 5 לייב). מאמן מ.ס. אשדוד דיבר לראשונה מאז נכנס לתפקידו החדש. "אני מתרגש לקראת המשחק הראשון שלי כמאמן אשדוד", הודה תורג'מן. "זה חלק מההתקדמות שלי וחלק מהרצון שלי להגיע רחוק ביותר. גדלתי באשדוד ואני מכיר כאן כל אבן".

לקראת המשחק מול הקבוצה של יובל נעים אמר תורג'מן: "אני בטוח שנהיה טובים מול אשקלון. נביא רוח חדשה ונגיע מוכנים מול קבוצה שמאוד השתפרה העונה. בשלב הזה של העונה אני לא מסתכל על הטבלה. אני רוצה לנצח אבל כמובן שהדרך חשובה".

עוד בנושא
דראפיץ': "מפרגנים לנו וזה כיף, אבל אם נפסיד הכל יכול להתהפך"
דיווחים חיים לקראת שבת: בן ביטון חוזר לסגל של הפועל באר שבע, גם ויטור?
מכבי חיפה: שלומי אזולאי החל בהליך השיקום, אמור לשוב עוד כשלושה חודשי

שחקן מ.ס אשדוד, בלסינג אלקה. לירון מולדובן
הכדורים יתחילו להגיע אליו? בלאסינג אלקה/לירון מולדובן

על מה שהוא עושה מאז נכנס לתפקיד אמר תורג'מן: "אני עובד על הבסיס. עובד על משחק ההגנה. לטעמי יש חלק התקפי מאוד מוכשר באשדוד וכאחד שהיה חלוץ אני יכול לזהות זאת. נעשה פעולות כדי לייצר מצבים לבלאסינג אלקה, דין דוד ומאוריסיו. כולם מאוד מוכשרים והגולים יגיעו. אני נהנה מהאימונים עד עכשיו. כולם עובדים בהתלהבות רבה. אני גם מאוד נהנה במועדון. יש כאן את כל התנאים להצליח".

יש לציין כי מ.ס. אשדוד סופרת 435 דקות ללא שער ליגה, מאז הגול של ויקטור גנב בהפסד 4:1 לבית"ר ירושלים במחזור השני. השוער יואב ג'רפי ששבר את ידו במחנה האימונים לפני פתיחת העונה עדיין לא כשיר וייעדר מהמשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully