וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "מפרגנים לנו וזה כיף, אבל אם נפסיד הכל יכול להתהפך"

מאמן מכבי נתניה מוכן למפגש מול האקסית בית"ר ירושלים ביום שני: "הם באים במומנטום לא טוב וחייבים את הנקודות, כך שיהיה קשה". דני עמוס: "אנסה לעזור לצעירים להתמודד עם המשחק"

שחקני מכבי נתניה חוגגים. קובי אליהו
מבחן גדול לנתניה/קובי אליהו

מכבי נתניה תתארח ביום שני הקרוב למשחק המרכזי של המחזור בליגת העל אצל בית"ר ירושלים. העולה החדשה מספקת כדורגל לא רע בכלל מתחילת העונה ונכנסת למחזור השביעי כשהיא במקום השני בטבלה, אולם היא גם יודעת שכעת מחכה לה מבחן גדול ומקווה שדיא סבע, שפתח את העונה בסערה, לא יתקרר בגלל הפגרה.

המאמן סלובודן דראפיץ' אמר היום (שישי) במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "יש יותר מדי כתבות עלינו. כולם אוהבים שיפרגנו להם ואנחנו מרגישים את זה בעיר, זה משהו חדש לנו. אבל תיכננו את האימון כדי שנהיה מפוקסים. הכל טוב ויפה, אבל צריך להמשיך ואנחנו יודעים שאם נפסיד, הכל יכול להיות הפוך. אנחנו נהנים ממה שקורה סביב נתניה ואני בטוח שהשחקנים שלי יודעים מה צריך לעשות. בית"ר קבוצת צמרת, שבאה במומנטום לא טוב וקשה לשחק אצלה. הם חייבים נקודות, אז יהיה משחק מאוד מעניין".

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ'. לירון מולדובן
מחכה לאווירה בטדי. דראפיץ'/לירון מולדובן

דראפיץ' הוסיף: "אנחנו נהנים מהיכולת שלנו ורוצים להמשיך. אנחנו מקווים שזה יוביל אותנו למקומות שלא חלמנו עליהם, אבל זה עדיין בגדר מחשבות. הבעיה ש-13 קבוצות אחרות רוצות את אותו דבר. לכולם יש סגל טוב וכל הקבוצות רוצות להיות בצמרת. אנחנו משחקים טוב, לא צריך לפחד מנאחס או להיות שחצנים, רק ליהנות ולשחק בביטחון. בטדי תמיד מרגש והאווירה טובה, גם אם זה איתך וגם אם נגדך. שי ברדה ואני עבדנו שם שנה ומאוד נהנינו, אבל עכשיו אנחנו רוצים לעשות טוב לנתניה".

השוער דני עמוס אמר: "לא הייתי מגיע אם לא הייתי חושב שיהיה פה משהו טוב. זה לא מפתיע אותי, אבל צריך להמשיך לעבוד על זה בכל משחק. בנבחרת יש אווירה טובה, לא יודע אם מרגישים את זה או לא. המאמן החדש יצטרך לראות מה עושים עם הדברים שלא עובדים שם. המשחק בשבת יכול ללכת לשני כיוונים עם השחקנים הצעירים שלנו. זה יכול לעזור להם, כי כל ילד חולם על המשחקים האלה ואני אנסה לעזור להם. סלובו יכין אותם כמו שצריך. מצד שני, נגיע פשוט למשחק. כבר שיחקנו מול קבוצות גדולות השנה והראנו אופי וכדורגל טוב ואני חושב שנוכל לעשות את זה גם הפעם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully