וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון במכבי תל אביב, מחמאות לג'קסון: "יהיה המנהיג של הקבוצה"

13.10.2017 / 8:38

בקבוצה ציינו לטובה גם את הריצה ברבע האחרון נגד באמברג, אך נשארים עם רגליים על הקרקע: "מדובר במשחק אחד, תהיה עונה ארוכה". באופן מפתיע, שמעון מזרחי לא דיבר בחדר ההלבשה בסיום

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. GettyImages
"מתרשמים מהאופי שיש כאן". שחקני מכבי תל אביב חוגגים בסיום/GettyImages

1. שביעות רצון במכבי תל אביב לאחר ניצחון הבכורה העונה ביורוליג אתמול (שישי) 71:88 על באמברג הגרמנית. במכבי דרשו מהשחקנים להציג אגרסיביות וריכוז בימים האחרונים. "זה היה לא קל, אבל כולם שמחים על הניצחון. ברור שנצטרך לשחק יותר טוב ולא תהיה ישר יציבות במשחק, יהיו עליות ומרודות וזה טבעי בקבוצה חדשה, אבל אנחנו מתרשמים מהאופי שיש כאן. יש המון חיוביות ורצון, וזה לא פחות חשוב" אמרו בקבוצה.

בחדר ההלבשה המאמן נבן ספאחיה דילג על הנאום, לחץ את ידי השחקנים והסתפק ב: "היו שחקנים שלא שיחקו ביורוליג בעבר, עשיתם עבודה מצוינת. בואו נמשיך ככה. Let's Go". גם היו"ר שמעון מזרחי, שהצטרף לקבוצה בנסיעה לגרמניה, נראה מרוצה. בקבוצה ציינו לטובה את הריצה ברבע האחרון של המשחק, בו קלעו השחקנים 33 נקודות: "זה קרה בשלב שבו השחקנים היו הכי עייפים" אמרו בקבוצה, אך יחד עם זאת הוסיפו: "כולם מבינים שמדובר במשחק אחד ומול באמברג. הולכת להיות עונה ארוכה, אז כולם עם הרגליים על הקרקע".

אלכס טיוס הוסיף: "זה הרגיש נהדר להשיג את ניצחון היורוליג הראשון שלנו ולעשות את זה במשחק חוץ שזה דבר גדול. באמברג קבוצה טובה ומאומנת היטב. שיחקנו די טוב ונלחמנו במשחק והשגנו את הניצחון". בקבוצה מקווים שהקבוצה תשתפר ברגע שנוריס קול שמתאושש מפציעה יחזור לעצמו, כמו גם דיאנדרה קיין, שאמנם פתח אתמול בחמישייה של ספאחיה, אך עדיין לא נמצא בכושר מלא.

עוד בנושא:

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את באמברג 71:88 בגרמניה
נבן ספאחיה: "אם פייר ג'קסון ימשיך באותה הדרך ה-NBA תיפתח בפניו"

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון עם ניקולה וויצ'יץ'. GettyImages
"אוהבים את הגישה שלו". פייר ג'קסון מקבל חיבוק מניקולה וויצ’יץ’/GettyImages

2. מי שזכה ללא מעט מחמאות לאחר המשחק וחיבוקים מהסגל של מכבי הוא פייר ג'קסון, שסיים את המשחק עם שורה סטטיסטית מרשימה של 27 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. במכבי אמרו על השחקן: "אנחנו אוהבים את הגישה שלו, הוא ללא ספק אחד הסקוררים הטובים ביורוליג. קשה מאוד לשמור עליו, הוא זריז, הוא הולך להיות המנהיג של הקבוצה".

ג'קסון עצמו סיכם: "זו סביבה קשה להגיע אליה ולצאת עם ניצחון חוץ. התכוננו למשחק בצורה נהדרת, המאמן הכין אותנו למשחק בצורה טובה. כל החיים שלי קלעתי ככה והערב עשיתי את זה עבור הקבוצה".

עוד באותו נושא

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את באמברג 71:88 בגרמניה

לכתבה המלאה
יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
הפתיע. שמעון מזרחי/ברני ארדוב

3. תחילתו של שינוי אמיתי? באופן מפתיע, מי שלא דיבר בחדר ההלבשה בסיום הוא היו"ר שמעון מזרחי, שנוהג במשך שנים להיכנס לחדר ההלבשה וגם להגיד מספר מילים אחרי המשחקים. כבר בסיום העונה שעברה, ההנהלה, שספגה לא מעט חיצי ביקורת על התערבותה בקבוצה ועל הלחץ שהיא מפעילה על המאמן, החליטה, לפחות למראית עין, לקחת צעד אחורה. "לא מעט אנשים באירופה שאלו על כך שפוטרו הרבה מאמנים ומה קורה במכבי. חלק מהבעלים היה ממש נבוך מכך" סיפרו בקבוצה. מזרחי נכנס לכמה שניות לחדר ההלבשה ומיד יצא, מבלי לומר דבר.

דייויד פדרמן ויתר על ישיבה בסמוך לספסל במהלך משחקים במטרה לחזק את סמכותו של המאמן. במהלך הפגישות הקיץ, נפגשו ראשי הקבוצה ושוחחו בינהם וביקשו זאת גם ממזרחי, כשבינתיים בראיונות משתדל שלא להביע את דעתו המקצועית: "יש מאמנים והם אחראים על כך" הוא מקפיד לומר. השאלה, כמובן, היא כיצד יגיבו הבעלים והאם השקט יישמר אם הקבוצה תיקלע למשבר ולסחרור שלילי. הרי כפי שאומר הפתגם: "Old Habits Die Hard".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully