וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "אם פייר ג'קסון ימשיך באותה הדרך ה-NBA תיפתח בפניו"

מאמן מכבי תל אביב פרגן להצגה של הגארד (27 נקודות, 5 מ-5 לשלוש ו-9 אסיסטים) בניצחון 71:88 על באמברג בפתיחת היורוליג. ג'קסון על השלשות: "אין לי גובה אז אני צריך להיות טוב במשהו"

נבן ספאחיה, מכבי תל אביב. GettyImages
ספאחיה/GettyImages

מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) ניצחון במשחק היורוליג הראשון שלה העונה מול באמברג בזכות הצגה אדירה של פייר ג'קסון (27 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים)

המאמן נבן ספאחיה אמר בסיום: "עשינו עבודה טובה מאוד ברבע האחרון. ברבע השלישי היו לנו כמה איבודים, וזו הבעיה שלנו כי הקבוצה הזו עוד לא שיחקה ביחד. היו היום שבעה שחקנים שלא שיחקו ביורוליג מעולם ולנצח קבוצה כזו בחוץ, זה נהדר. הופעה נהדרת של פייר ג'קסון. אני מכיר אותו טוב. אם הוא הולך לשחק בצורה הזו, כל דלת תהיה פתוחה בשבילו, גם ב-NBA".


עוד בנושא:
יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את באמברג 74:88 בגרמניה
יורוליג: ריאל מדריד ניצחה 74:88 את אנאדולו אפס, צסק"א - מילאנו 84:93
פייר ג'קסון בראיון אישי: "הפציעות מנעו ממני לשחק ב-NBA"

פייר ג'קסון שחקן מכבי תל אביב מול ריקי היקמן שחקן באמברג. GettyImages
הכוכב הגדול של מכבי הערב. פייר ג'קסון/GettyImages

פייר ג'קסון עצמו אמר: "יש לנו קבוצה טובה של שחקנים. שיחקנו ביחד". כשנשאל על העובדה שסיים עם 5 מ-5 לשלוש, אמר: "זו חזרתיות. אין לי גובה, אז אני צריך להיות טוב במשהו, לא. החברים שלי עזרו לי לשמור על ביטחון, גם המאמן. כל עוד יש לי ביטחון, אני חושב שיהיה בסדר. הנהלת מכבי עשתה עבודה מצוינת לאסוף את חבורת השחקנים הזו. אנחנו מתאמנים כבר חודש וחצי ביחד".

הגארד מייקל רול שניפק 16 נקודות משלו הוסיף: "שיחקנו קשוח, היו הרבה שינויים בשלושת הרבעים הראשונים. לא קרה משהו מיוחד ברבע האחרון, הם קבוצה טובה והיה קרב חזק. זו הייתה הופעה טובה. זה רק משחק אחד. אנחנו שמחים להשיג את הניצחון הראשון, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. כולם בסדר גמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully