וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - בני סכנין: סארי פלאח חוזר לסגל

14.10.2017 / 15:26

הבלם, שלא שיחק מתחילת העונה, יחזור לסגל של פליקס נעים, אבל לא צפוי לפתוח. שלומי אזולאי, שהיה בספק, יעלה ב-11. עידו דוידוב בספק אצל המארחת, גם קרלוס קוויאר (א', 18:45, 5+ לייב)

מחזור 7הסתיים15/10/2017
עירוני קרית שמונה
    0
      בני סכנין

      עירוני קרית שמונה

      בצד של המארחת צפויים חיסורים. עידו דוידוב חולה ולא התאמן בימים האחרונים. הקשר עשוי להיות בסגל, אך לא צפוי לפתוח ובצוות המקצועי מתלבטים אם להציב את איסמעיל ריאן או עדן שמיר במקומו או שמא לשנות מערך ולעלות עם שון וייסמן כחלוץ שני לצידו של שובל גוזלן. גם קרלוס קוויאר בספק ויעבור מבחן כשירות שלאחריו יוחלט אם ישחק. אם לא יהיה כשיר, איאד אבו עביד יפתח במקומו.

      בני סכנין

      הקשר עטאא ג'אבר ימריא בראשון לאיטליה על מנת לעבור טיפולים במכון שיקום מיוחד כדי לטפל בברכו. השחקן, שחזר דווקא לעניינים אחרי שנעדר זמן ארוך בעונה שעברה, סובל שוב מכאבים ומתקשה לחזור. כעת הוחלט שיטוס לאיטליה לעבור שיקום רציני. מי שיחזור לסגל הוא הבלם סארי פלאח, שלא שיחק מתחילת העונה, כשגם שלומי אזולאי שהיה בספק יעמוד לרשותו של פליקס נעים ואף צפוי לפתוח בהרכב. עידן שמש פצוע ולא ישחק. נעים צפוי לפתוח באותו הרכב שפתח וניצח 2:3 את בית"ר ירושלים.

      שחקן בני סכנין, סארי פלאח. ברני ארדוב
      חוזר לסגל. פלאח/ברני ארדוב

      טריוויה

      * ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות היו בשליטת בני סכנין, שניצחה שלוש פעמים בליגה וסיימה עוד שלוש פעמים בתיקו (שניים מהמשחקים היו בגביע הטוטו).

      * לקרית שמונה קשה מול בני סכנין בעיקר במשחקי בית. היא אירחה את יריבתה 16 פעמים בכל המסגרות, וניצחה רק בשלושה מקרים (לעומת שבעה הפסדים ושש תוצאות תיקו).

      * בני סכנין הפסידה שישה משמונת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת העל, וכל ששת ההפסדים היו על האפס.

      sheen-shitof

      מחיר חסר תקדים

      המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

      בשיתוף Epilady

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אוהד אסולין
      אצטדיון: קרית שמונה
      קהל: 1130

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully