וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט לבנדובסקי: "ההצלחה בבאיירן הרבה יותר חשובה לי מכדור הזהב"

החלוץ הפולני, שבעונה שעברה הגיע רק למקום ה-16 בבחירה לכדורגלן השנה, התראיין ודיבר גם על הנבחרת שלו לקראת גביע העולם: "יש נבחרת מצוינת עם הרבה שחקנים טובים, יש לנו הרבה פוטנציאל"

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן לצד תומאס מולר. רויטרס
"שיחקנו טוב תחת אנצ'לוטי בעונה הראשונה". לבנדובסקי ומולר/רויטרס

רוברט לבנדובסקי סיים השבוע את שלב הבתים במוקדמות גביע העולם כמלך השערים עם 16 כיבושים, הכמות הגדולה ביותר שנכבשה על ידי שחקן מסוים במוקדמות האירופיות אי פעם. חלוץ באיירן מינכן הוביל את נבחרת פולין לראשות הבית שלה ולעלייה ישירה לגביע העולם ברוסיה 2018.

עוד בנושא:
היינקס יערוך בכורה מחודשת בשבת, דורטמונד מול לייפציג

מעט לפני חזרת הבונדסליגה בסוף השבוע הקרוב והקאמבק של יופ היינקס, העניק החלוץ הפולני ראיון ל-ESPN ודיבר על המצב של באיירן מינכן, על קרלו אנצ'לוטי, יופ היינקס והמועמדות שלו לכדור הזהב. "שיחקנו טוב תחת אנצ'לוטי בעונה הראשונה", אמר הפולני, "אם לא הפציעה שלי בליגת האלופות, היה לנו סיכוי טוב להגיע לגמר. אם הייתי כשיר ב-100% לשחק במדריד, אני חושב שהיינו עולים לחצי הגמר, ואז מי יודע? אולי היינו זוכים בליגת האלופות".

לבנדובסקי דיבר גם על פתיחת העונה הלא מוצלחת של באיירן מינכן, שמפגרת בחמש נקודות אחרי קבוצתו לשעבר בורוסיה דורטמונד: "עכשיו יש עונה חדשה עם אתגר חדש ומאמן חדש. לפעמים זה לא קל אם אתה במועדון שמשנה מאמן במהלך העונה, אבל אנחנו צריכים לדחוף קדימה. אנחנו חמש נקודות מתחת לדורטמונד, אבל יש עדיין הרבה מאוד משחקים עד סוף העונה. בליגת האלופות יש לנו עבודה לעשות כדי לעלות לשלב הבא אחרי ההפסד לפריס סן ז'רמן. מי יודע? אולי נזכה בליגת האלופות ובאליפות".

בעונה שעברה לבנדובסקי ביקר בחריפות את הליך הבחירה בכדור הזהב כשהגיע אל המקום ה-16 בלבד ולא נכנס לרשימה הסופית, על זה הוא אמר: "אני לא יודע למה שחקנים מסוימים מגיעים למקום ה-50, החמישי או ה-25. רק שלושת המקומות הראשונים חשובים. בגלל זה בשנה שעברה הייתי קצת בהלם. כי אם אתה משחק בבאיירן מינכן, מגיע לחצי הגמר בליגת האלופות, כובש המון שערים בליגה וסיימת במקום השני בטבלת הכובשים של ליגת האלופות, אני לא יודע באיזה מקום הייתי, אבל זה היה מצחיק. אולי מצחיק זו המילה הנכונה".

רוברט לבנדובסקי שחקן נבחרת פולין. רויטרס
"ההצלחה בבאיירן יותר חשובה מכדור הזהב". לבנדובסקי/רויטרס

לבנדובסקי המשיך ואמר: "לא הייתי אומר שכדור הזהב כל כך חשוב לי. ההצלחה בבאיירן הרבה יותר חשובה, במיוחד בליגת האלופות. אם אנחנו מגיעים לגמר ליגת האלופות וזוכים באליפות, נוכל לדבר שוב, אבל כדור הזהב הוא לא מה שאני מתרכז בו. אחרי שזכיתי באליפויות ובגביע כל כך הרבה פעמים, אני צריך להתחיל לחשוב על גביעים אחרים. בעונה שעברה היינו מאוכזבים כי ידענו ששיחקנו טוב, אבל לפעמים בכדורגל כמה דקות חלשות יכולות לגרום להדחה שלך מליגת האלופות".

על הסיכויים של הנבחרת שלו בגביע העולם ברוסיה אמר לבנדובסקי: "קשה לומר. לפולין יש נבחרת מצוינת כרגע עם הרבה שחקנים טובים. אנחנו יכולים לשחק מצוין לפעמים ויש לנו הרבה פוטנציאל, אבל אנחנו גם יודעים שיש הרבה דברים שאנחנו יכולים לשפר. נצטרך לחכות ולראות את ההגרלה, אבל בגביע העולם אי אפשר לדעת כי כל משחק הוא קריטי".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully