וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פאביו קאפלו מועמד להתמנות מידית למאמן נבחרת איטליה

בארץ המגף טוענים כי המאמן הוותיק בן ה-71 עשוי להחליף את ג'אמפיירו ונטורה. זאת בשל חוסר שביעות רצון מהיכולת שהציגו האזורי במוקדמות המונדיאל ואי ההעפלה הישירה לטורניר

מאמן נבחרת רוסיה, פאביו קאפלו. AP
מעולם לא אימן את האזורי. קאפלו/AP

כלי תקשורת באיטליה טוענים כי פאביו קאפלו מועמד להתמנות בתקופה הקרובה למאמן הנבחרת המקומית במקומו של המאמן הנוכחי ג'אמפיירו ונטורה. על פי הדיווח ב"קוריירו דלו ספורט" בהתאחדות האיטלקית לא מרוצים מהיכולת שמציגים האזורי שסיימו רק במקום השני את בית מוקדמות המונדיאל וייאלצו להתמודד על המקום ברוסיה במשחקי הפלייאוף.

קאפלו בן ה-71 מאמן בחודשים האחרונים את ג'יאנגסו סונינג מהליגה הסינית אך על פי הדיווחים אמר למקורביו כי אינו מרוצה בסין והוא יעזוב את המועדון בתקופה הקרובה. באיטליה מעריכים כי אם הנבחרת לא תעפיל למונדיאל בפלייאוף ונטורה יפוטר מידית, אך גם אם האזורי יעפילו לטורניר מעמדו עדיין לא מובטח וכי ייתכן כי מאמן בעל שם יותר גדול יתפוס את מקומו בטורניר ברוסיה כשקאפלו הוא המועמד המרכזי.

עוד בנושא
בן 12? בדורטמונד מתווכחים לגבי גילו האמיתי של ילד הפלא שלהם
הסיוט של אוהדי ארסנל: "אולי נמכור את סאנצ'ס ואוזיל בינואר"
אשתו של קלאודיו בראבו: "שחקנים בנבחרת לא התאמנו כי היו שיכורים"

ג'אן פיירו ונטורה מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
יראה את המונדיאל מהבית בכל מקרה? ונטורה/רויטרס

קאפלו מעולם לא אימן את נבחרת איטליה אך הדריך שתי נבחרות לאומיות אחרות: בין 2008 ל-2012 הוא אימן את נבחרת אנגליה ולאחר שעזב אותה עבד במשך שלוש שנים עם נבחרת רוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully