וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו גברה על יובנטוס 1:2 בחוץ, נאפולי ניצחה ברומא 0:1

דיבאלה החמיץ פנדל בדקה ה-97 ויובה ספגה הפסד ליגה ראשון בבית אחרי 40 משחקים. אימובילה כבש צמד עבור לאציו והשלים מהפך. אינסינייה העניק לפרטנופי שלוש נקודות והם עדיין מושלמים

שחקן נאפולי, לורנצו אינסינייה. רויטרס
נאפולי בורחת. אינסינייה/רויטרס

פגרת הנבחרות העמוסה מאחורינו, והיום (שבת) נפתח המחזור השמיני בליגה האיטלקית - מחזור מרתק שכולל שלושה מפגשי ענק. במשחק הראשון הצליחה לאציו להנחיל ליובנטוס הפסד ביתי נדיר במיוחד עם 1:2 כשצ'ירו אימובילה הנהדר כובש צמד. לאחר מכן נאפולי ניצחה את רומא 0:1 והתבססה בפסגת הסרייה A.

יובנטוס - לאציו 2:1

הגברת הזקנה ניצחה ב-37 מ-38 משחקי הבית האחרונים שלה בליגה ובסך הכול לא הפסידה ב-40 משחקים באצטדיון יובה. הערב הרצפים נקטעו. דוגלאס קוסטה העלה את האלופה ליתרון בדקה ה-23, אבל צ'ירו אימובילה ביצע מהפך בדקות 47 ו-54 (פנדל). פאולו דיבאלה היה יכול לקבוע שוויון דרמטי עם פנדל בדקה ה-97, אבל תומאס סטרקושה מהדף את הבעיטה שלו מהנקודה הלבנה. הפסד בית ראשון של יובנטוס מאז אוגוסט 2015 (1:0 לאודינזה) והמקום הראשון בורח.

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס. רויטרס
היגואין מאוכזב/רויטרס

רומא - נאפולי 1:0

הפרטנופי עם עוד הצהרת כוונות - שלוש נקודות בביתה של אחת מהיריבות המרות שלה - כשכעת המרקח בינה לבין יובנטוס כבר עומד על חמש נקודות. לורנצו אינסינייה כבש בבעיטה שטוחה מתוך הרחבה אחרי אי הבנה בהגנת הג'אלורוסי והכיבוש שלו הספיק בשביל ניצחון. רומא קיוותה להשיג שער שוויון, אבל פפה ריינה והמשקוף מנעו ממנה לכבוש ובסיום נאפולי עם 24 נקודות מ-24 אפשריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully