וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פול אדגר או בניון עשויים לפתוח נגד מכבי נתניה

12.10.2017 / 11:45

בקבוצה מהבירה מנסים לחזור למסלול הניצחונות והמאמן בני בן זקן צפוי לבצע מספר שינויים לקראת המפגש המסקרן ביום שני, כאשר חן עזרא אמור לרדת לספסל וז'אורז'יניו יוסט לשלישייה הקדמית

צילום ועריכה: קובי אליהו

שחקני בית"ר ירושלים זכו היום (חמישי) ליום חופש ומחר הם ישובו לאימונים, לקראת המשחק המרכזי של המחזור בליגת העל, מול מכבי נתניה ביום שני הקרוב (21:00, ספורט 5).

בקבוצה מהבירה היו מרוצים ממשחק האימון אתמול נגד הפועל מרמורק (0:1): "אם היינו יכולים לעשות משחק אימון כל שבוע היה טוב. אין כאן ליגת מילואים וכאלה שלא מקבלים דקות מורידים חלודה והופכים להיות רלוונטיים עבור המאמן לקראת המשחקים האמיתיים", אמרו במועדון.

בקבוצה ימתינו לראות כיצד ירגישו טל כחילה וז'אורז'יניו בסוף השבוע. השניים סובלים מרגישות בשריר וקיבלו מנוחה במשחק אתמול. כחילה תוכנן לפתוח נגד מרמורק לצד אנטואן קונטה, אך לפני המשחק עדכן כי הוא סובל מרגישות ולכן הוחלט שינוח.

בבית"ר ירושלים לא אהבו את היכולת של מרסל הייסטר במשחק אתמול ואמרו: "הוא צריך להיות הרבה יותר רציני, גם אם זה משחק אימון. הוא לא שיחק שני משחקים בגלל הרחקה ואולי יישב עוד שלושה חוץ אם לא יתקבל הערעור. הוא צריך להרוויח משחקים כאלה, כמו עוד כמה שחקנים".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל מרמורק 0:1 במשחק הכנה
מ.ס. אשדוד: החוזה של עמיר תורג'מן עבר בבקרה, יישב על הספסל בשבת
גל אלברמן בראיון בלעדי: "מהצד ראיתי שלמכבי חיפה יש סף שבירה נמוך"

יוסי בניון בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
יפתח בשני? בניון/אדריאן הרבשטיין

לקראת המשחק ביום שני, נראה כי המאמן בני בן זקן יערוך מספר שינויים לעומת ההרכב שהפסיד לפני הפגרה 3:2 מול בני סכנין. פול אדגר או יוסי בניון עשויים לפתוח בחוליית הקישור, מה שיכול להעביר את ז'אורז'יניו לחלק הקדמי על חשבונו של חן עזרא. בעמדת המגן השמאלי ישנה התלבטות בין שון גולדברג לחן דילמוני, שכבש אתמול את שער הניצחון ונראה כי יזכה למקום בהרכב.

דוד קלטינס, ששיחק עם נבחרת ישראל כמגן ימני בצמד המשחקים בשבוע החולף, ימשיך כקשר, בעוד אריק סאבו נמצא בעדיפות לפתוח כמגן ימני. עדיין ישנו סיכוי נמוך שעופר ורטה יפתח כמגן ואז סאבו יוסט לקישור.

בבית"ר מעריכים כי כ-2,000 אוהדי מכבי נתניה יגיעו לטדי ובסך הכל צפויים במשחק כ-15 אלף צופים. בקבוצה ביקשו מהאוהדים לרכוש כרטיסים במכירה מוקדמת, על מנת לא ליצור לחצים של הרגע האחרון על הקופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully